Avatar billede mandula Nybegynder
15. september 2005 - 16:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er denne computer noget bras ?

Hej

Jeg har længe været på udkig efter en bærbar, let og med en 12,1" skærm jeg har nu fundet, synes jeg selv, et billigere alternativ til eksempelvis Asus's ellers enormt fede bærbare, men er det nu noget være bras eller hvad... håber der er nogen der har en mening om det og evt erfaringer med den
Bluesolutions Q-Note 1210
http://www.hardtech.dk/product_info.php?cPath=23&products_id=29&osCsid=e9c6597b683b0238ab4e0f8dec1b6650

Tak

Mvh
Mandula
Avatar billede huset Praktikant
15. september 2005 - 17:19 #1
Fik du ikke svar her http://www.eksperten.dk/spm/644002
Avatar billede mandula Nybegynder
15. september 2005 - 17:26 #2
Nej det gjorde jeg ikke... desuden mener jeg egentlig ikke dette drejer sig om samme emne, da dette spørgsmål drejer sig om en specifik bærbar og ikke som mit tidligere spørgsmål om hvilke modeller der finde på markedet, som kunne opfylde mine krav, så nej det har jeg ikke fået svar på!
Avatar billede huset Praktikant
15. september 2005 - 17:29 #3
Hm maskinen er lidt ukendt for mig, og har ellers leget med et stykke over 500 maskiner.

Selve konfigurationen ser okay ud, men til prisen ville jeg hellere stile efter noget mere kendt!

Jeg ejer dette site http://www.laptopworld.dk

Prøv at snige rundt, og se om dine problemer bliver mindre.

Ellers vender du tilbage med tvivlsspørgsmålene, så skal jeg hjælpe dig
Avatar billede mandula Nybegynder
15. september 2005 - 17:34 #4
Aha.. cool side.. kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har været derinde før:).. den må jeg lige kigge igennem ...
Avatar billede huset Praktikant
15. september 2005 - 17:38 #5
Har også lige åbnet den for 3 mrd siden
Avatar billede huset Praktikant
24. september 2005 - 09:33 #6
Tid til du kan få smidt feedback??
Avatar billede huset Praktikant
29. september 2005 - 10:46 #7
Tid til du kan få smidt feedback??
Avatar billede huset Praktikant
12. oktober 2005 - 11:50 #8
Ved at være til til feedback eller lukning!?
Avatar billede huset Praktikant
30. november 2005 - 15:04 #9
Har du fået en smule tid til at kaste feedback her eller lukke spørgsmålet!