Avatar billede neville12 Nybegynder
15. september 2005 - 15:50 Der er 8 kommentarer

Rediger direkte i pdf´filer?

Hej
JEg sidder med den opgave at skulle oversætte tekst fra vores moderselskab i sverige til dansk. Da jeg er træt af at sende det til sverige for, at de kan kopiere teksten ind i en pdf fil, ville jeg gerne høre om det var muligt selv at klare det - og gerne i et af programmerne fra adobe Creative suite?

På forhånd tak
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. september 2005 - 15:53 #1
Du kan åbne PDF'er og redigere i dem direkte i både Photoshop og Illustrator og garanteret også i InDesign.

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. september 2005 - 15:54 #2
(og derfra kan du også gemme som PDF)
Avatar billede hcma Novice
15. september 2005 - 16:27 #3
Adobe CS indholder Adobe Acrobat, som kan åbne, redigere, indsætte o.s.v.
Alt det du beder om.
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. september 2005 - 16:45 #4
catbody > Kunne ikke se skoven for bar' træer...  c",)
Avatar billede neville12 Nybegynder
16. september 2005 - 08:18 #5
Ok..Tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
16. september 2005 - 10:24 #6
så kommer der et svar her :o)
Avatar billede hcma Novice
16. september 2005 - 10:29 #7
kan se at du er ny her hos Eksperten.dk
VELKOMMEN.
Som ny bruger her bør du læse denne side, hvor der står noget om hvordan man gebærder sig her op sitet.  http://expfaq.1go.dk/

for at acceptere eller afvise et svar, skal du hoppe ned til venstre, markere det eller de navne du vil afvise/acceptere  (man afviser før man accepterer) og så til efterfølgende klikke op accepter.
Det står der bl.a. noget om her: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede hcma Novice
16. september 2005 - 19:54 #8
neville12  >>  sker der noget ???