Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. september 2005 - 15:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iværksætter vækst

Hej.
Nogen der ved om der findes en webside hvor nye virksomheder er listen efter hvor hurtigt de vokser efter forsk parametre ??
Ellert villed det være en god ide at lave en sådan, da det ville kunne gi noget konkurrence og gejst.
Hvis ik den findes er der så en der vil være med til at lave den ???
Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. september 2005 - 16:26 #1
Ingen der har en kommentar
Avatar billede ricky Nybegynder
15. september 2005 - 16:32 #2
Idéen er vel principielt god, selvom jeg personligt er fløjtende ligeglad med noget sådan - jeg har bare svært ved at se den ført ud i livet.

Prøv lige at nævne bare et par enkelte objektive parametre som virksomhederne også samtidigt vil være interesseret i at oplyse ?
Avatar billede kotler Nybegynder
15. september 2005 - 17:29 #3
Der eksisterer lister over gazelle virksomheder(defineres vist som et eller andet vækst kriterium i omsætningen). Men det er selvfølgelig kun udfra ét parameter
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. september 2005 - 18:03 #4
nu er det jo svært at definere vækst ? da virksomheder satser langt forskelligt, det ville jo være dybt uretfærdigt overfor virksomheder der bruger de første 10 år på udvikling af store anlæg, og efter denne udvikling slår igennem med en stor  vækst, hvor andre virksomheder har en simpelt produkt som slår igennem på markedet forholdsvis hurtigt.

Det tætteste du kommer på det du søger er nok KOB, hvor du kan slå alle aps og A/S selskaber op og se regnskaber etc. ( KOB koster penge )