Avatar billede smsng Nybegynder
15. september 2005 - 10:13 Der er 1 løsning

Problemer med mine dll´ers output path

Jeg har et mærkeligt problem.

Når jeg tjekker min output path til dll filerne, står der som det første ..\..\..\Inetpub\wwwroot\Project1\bin\

Jeg vil gerne have dem til at ligge i flg. sti
C:\Inetpub\wwwroot\Project1\bin\ , så det ændrer jeg, apply´er og gemmer.

Når jeg så åbner properties igen, står der igen ..\..\..\Inetpub\wwwroot\Project1\bin\

Dertil skal det siges, at ..\..\..\Inetpub\wwwroot\Project1\bin\ er en mappe studio selv kreerer, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvor den sti kommer fra.

Problemet er, at dll´erne bliver smidt forskellige steder hen, og jeg kan aldrig få bygget projektet.

Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede smsng Nybegynder
15. september 2005 - 11:08 #1
Virker når jeg skriver bin\