Avatar billede ac Nybegynder
15. april 2001 - 22:34 Der er 5 kommentarer

Creative Dxr2 & DivX

Jeg har en lidt ældre DVD-løsning fra Creative, nemlig deres Encore DVD 2x med et Dxr2 MPeg Decoder-kort m. TV-out.

Jeg bruger creatives eget software som følger med - som de kalder DVD-Player (meget sigende...)

Spørgsmålet er så: Hvordan kan jeg afspille DivX-film på min PC\'er og samtidig udnytte TV-out på mit Dxr2-kort ??
Mit Grafikkort har ikke TV-out og mit DVD-software kan ikke håndtere DivX-codec\'en som det er nu.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 22:42 #1
Du skal først og fremmest hente et divx plugin på nettet (http://www.divx-digest.com/index.html)

- Rasmus!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 22:43 #2
Avatar billede ac Nybegynder
15. april 2001 - 22:48 #3
OK - jeg har måske ikke udtrykt mig klart nok: Jeg HAR skam mulighed for at afspille DivX\'er på mit system (Har DivX codec 3.20) men sagen er hvordan jeg får mit DVD-software til at gøre det - Win-Media Player kan jo ikke afspille gennem mit Dxr2-kort.
Avatar billede johnbp Nybegynder
15. april 2001 - 23:35 #4
Måske kan du bruge noget her fra jeg har selv et hollywood + kort og når du tykker på linket så er disk 1 driverne til kortet disk 2 er en software afspiler der bruger kortet måske kan du også bruge det ?  http://www.sigmadesigns.com/support/support.htm
Avatar billede madskp Nybegynder
26. april 2001 - 20:17 #5
Jeg er banfe for at det ikke kan lade sig gøre. DivX film er som det fremgår af efternavnet avi filer. Creatives kort er en MPEG decoder og er derfor beregnet til at decode MPEG filer. Jeg klare problemet ved at køre det på TV out i mit grafikkort.