Avatar billede mrpowerthepriest Nybegynder
15. april 2001 - 22:28 Der er 9 kommentarer

driver?

Jeg mangler en driver til mit gfx kort! Det eneste jeg ved om kortet er at, det hedder noget med TRIO!
Lige nu kører jeg på standart(VGA).
Avatar billede cerwin Nybegynder
15. april 2001 - 22:30 #1
Kan du ikke pille skallen (eller hvad den nu hedder) af selve computeren, og så læse på skærmkortet (du ved, det kort hvor stikket fra skærmen går ind i) hvad det er for noget?

(Var det måske LIDT for pedagogisk? *GG*)
Avatar billede tofte Juniormester
15. april 2001 - 22:30 #2
Kan det være et s3 trio kort, hvis man søger på google, kommer der et hav af drivere
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 22:31 #3
Kig under egenskaber for Denne Computer -> Enhedshåndtering -> Skærmkort

Hvad står der dér??
Avatar billede mrpowerthepriest Nybegynder
15. april 2001 - 22:58 #4
jeg har søgt efter trio inde på google, men kan alligevel ikke finde den rigtige driver.
Avatar billede ac Nybegynder
15. april 2001 - 23:40 #5
prøv at søge på www.windrivers.com - der hitter du måske en driver...

Men jeg er mener da ellers at der er en del S3-drivere med i Windows, så prøv evt. at leget lidt med de drivere som følger med windows, måske finder du en som virker med dit kort (selvom det så nok ikke passe helt med det).
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. april 2001 - 18:02 #6
her er der drivere til S3 Trio:
http://www.dr-tech.com/drivers/video.html
Avatar billede cerwin Nybegynder
16. april 2001 - 18:46 #7
Hvordan ved du at kortet \"hedder noget med TRIO\"?
Avatar billede cskott Nybegynder
16. april 2001 - 19:47 #8
Her er der også driver til Trio kort:
http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=trio&cn=&ca=10001
Avatar billede cerwin Nybegynder
18. november 2001 - 19:58 #9
Du bør installere SiSoft Sandra - det er et fremragende program, der kan fortælle dig ALT om din computer.
Når du har installeret det kan du finde ud af hvad for et skærmkort du har ved at se under \"Video System Information\". Så står der under \"Device\" hvilke grafikkort du har og hvilken skærm.

Du finder Sandra her: http://download.cnet.com/downloads/0,10152,0-10102-110-6313817,00.html?gid=35399&url=http%3A%2F%2Fwww%2Edownloads2%2E3bsoftware%2Ecom%2Fsan811%2Ezip

Håber du finder ud af det, så vi kan få afsluttet spørgsmålet her...