Avatar billede knoxer Nybegynder
13. september 2005 - 23:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ny pc vil ikke starte!

Har samlet mig en ny pc, og der kommer bare ikke noget billede når jeg starter den, eller nogen biip-code.
Jeg har tror det er min hdd ata-133 som jeg har sat forkert til eller ikke virker som den skal
mb: ASUS P5AD2-E Premium
hdd: Maxtor DiamondMax 10 250 GB

Jeg har prøvet at tage hard disken helt ud og så starte op, men der kommer ingen sjovt biip-codes.

en der kan hjælpe mig?
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 23:28 #1
kontroller at bundkortet ikke har forbindelse til kabinettet via et forkert placeret afstandstykke (går ud fra at ingen blæsere eller noget starter ikke ?)
Avatar billede knoxer Nybegynder
13. september 2005 - 23:39 #2
Jo alle blæsere starter.. Har lige fundet ud af det er et problem med CPU'en.. og skal tjekke om den er sat rigtigt i, og kan se at alt kølepastaen er ødelag da jeg løftede den af.

ser lige om jeg kan finde noget nyt.
Avatar billede strych9 Praktikant
14. september 2005 - 00:55 #3
check at ingen ben på cpu er bøjede eller knækkede, og at de alle har kontakt.
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. september 2005 - 01:02 #4
Kan du komme ind i BIOS ? ?
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 07:56 #5
strych9- Der er ikke nogen pen på de nye s775, de sidder på bundkortet.
dragonknight- nix intet virker

CPU er sendt til tilbage, da den er defekt... så der uddelses ikke point i denne omgang.
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 08:35 #6
Hvad mener du med den sidste kommentar ?
Avatar billede huset Praktikant
14. september 2005 - 09:16 #7
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 09:27 #8
huset, det bliver bare endnu et til kill/warning filtereret, så festen slutter for denne bruger nu *G*
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 11:05 #9
.. Når det er mig selv der finder fejlen skal der vel heller ikke uddelses nogen point... Der er ihvertfald ingen her inde der har gjordt jeg fortjent til dem.
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 11:05 #10
har gjordt sig fortjent til dem
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 11:10 #11
Nu du er så pokkers dygtig hvorfor spørg du så herinde ? vvirker meget underligt, men nevermind, du står allerede som"dårlig bruger" *G*
Avatar billede huset Praktikant
14. september 2005 - 18:20 #12
Bedre du får lukket de tråde du ikke bruger mere!

Også blacklistet herfra
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 18:37 #13
JA!
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 21:09 #14
hvordan blacklister du folk (mentalt eller på anden måde ?) (her bruges et fint lille javascript)