Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
15. april 2001 - 21:46 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

HH Downloads

Er der nogle der gider designe et logo til HH Downloads? Her kommer lige hvordan det skal se ud:

Bagrundsfarve: 5F666C
Font: En fed en ;)
Størrelse: 311 * 171
Font farve: En sort eller noget i den retning :)
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
15. april 2001 - 21:57 #1
Hey! Er der nogle der gider ?)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. april 2001 - 22:02 #2
jo jeg prøver :o)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. april 2001 - 22:02 #3
der skal bre stå HH downloads ik\'?
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
15. april 2001 - 22:03 #4
Jo
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. april 2001 - 22:08 #5
*gab* Gud, hvor ville jeg ønske at folk nogen gange tænkte lidt over de spørgsmål de stiller og den information de levere med.

Fair nok at spørge om nogen vil hjælpe en med et logo eller lign, men læg dog lidt flere kræfter i det i stedet for bare at skrive 4 linier med \"specifikation\" hvoraf de 2 kunne være udeladt.

- Hvor er linket til siden det skal være på?

- Hvorfor skulle man netop bruge tid på at lave et logo til dig? Bærer du så skrald ned for mig den næste måned eller er det kun point det drejer sig om?

- Hvad er en fed font?

- Størrelse er det 311 pixels eller 311 inches eller hvad? (kan godt selv gætte mig til det i dette tilfælde, men hvorfor skal jeg tænke når du ber\' mig om noget?) :-)

- Hvad er HH Downloads? en porno side, en warez side eller bare en side hvor man kan downloade billeder af dine mus? Med andre ord, et logo designes ud fra det det skal passe til, hvilke er en smule svært uden af vide hvad det er? Samtidig kunne det jo værre der var nogen der ikke ville bruge tid på at lave et porno logo, warez logo eller lign. fordi de ikke gad at have deres navn nævnt iden forbindelse.

- Hvor er salgstalen der skal overbevise mig om at jeg gør en god gerning ved at hjælpe dig, fordi det er ikke just pointene der gør at jeg gider lave den slags, dem kan man få uden at skulle bruge timer på at designe et logo som man normalt ville få penge for.

- Regner du med selv at tjene penge på sitet vha af f.eks sponsorer eller lign? og i tilfælde af ja, vil der så blive tale om betaling for udført arbejde på et senere tidspunkt

Med andre ord: Lig da lidt flere kræfter i de her \"Jeg vil gerne have et logo designet for en bunke point\" spørgsmål. Det er da snart ved at blive reglen snarrer end undtagelsen at folk vil have andre til at lave gratis arbejde for dem mod point? Umiddelbart kunne jeg ikke forestille mig at dette var ekspertens intention da de startede.

At hjælpe folk med et svar på et problem eller lign er en fair og god gerning der ofte kan klares i løbet af få minuttet pga af folks baggrundsviden, men at designe et logo kræver tid og arbejdskræft og kan ikke umiddelbart kategoriseres som ekspertviden, men nærmere ren rå arbejdskræft.

Så tænk jer om når I stiller disse \"Hjælp mig med at lave et logo\" spørgsmål! Tænk på; at hvis der endelig er en der gerne vil bruge sin fritid på at lave gratis arbejde for jer at I bør værdsætte dette lige så meget som hvis en person forærrede jer penge, ganske gratis, og det mindste man kunne gøre er da at levere ordentlige specifikationer og forklaring på hvorfor man skulle give jer de penge.

/Just my 2 cents.

Oscar Eg Gensmann

Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
15. april 2001 - 22:11 #6
Hovsa Oscar siger noget!

311 * 171 pixel

logoet skal bruges til en side der handler om højhuset (se www.n.dk)
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
15. april 2001 - 22:17 #7
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
15. april 2001 - 22:18 #8
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. april 2001 - 22:21 #9
jeg ved ikke om det er noget stilrent i den her stil du vil ha\' eller hvad?

http://www.whitehat.dk/nostradamus92/lort/logo1.gif

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. april 2001 - 22:30 #10
lidt feedback måske så jeg kunne få at hvid hvad jeg skulle gøre bedre... :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. april 2001 - 22:48 #11
KOM NU!! jeg vil vide om det er godt det jeg har lavet!!??? Hvad kan jeg ændre???
plzz!!

/MN
Avatar billede cerwin Nybegynder
15. april 2001 - 22:49 #12
Skulle der ikke være en blondine med store forlygter i logoet?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. april 2001 - 22:50 #13
.....cerwin..nej det er ikke det her spm.. :o)

/MN
Avatar billede cerwin Nybegynder
15. april 2001 - 22:52 #14
*LOL* Det har du vist ret i, nemo! *GGG*
Avatar billede zeno Nybegynder
16. april 2001 - 00:06 #15
Hej Cerwin
Blondinen med store forlygter
hører til i mit spm :
http://www.eksperten.dk/spm/64797
:-)
Hvor i andre iøvrigt kan læse flere af osaka sans gode råd som jo så sympatisk indleder med \"*gab* Gud...\" - i mit spørgsmål har jeg dog kun fået en kopi af kommentaren til dette spørgsmål.
Måske fordi han er løbet tør for gode råd.
Zeno
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. april 2001 - 00:18 #16
Zeno>

>Måske fordi han er løbet tør for gode råd.

Nej, men fordi du stiller stort set samme spørgsmål og manglen på ordentlig information er stort set den samme.

Så blev det spørgsmål vist også opklaret.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede zeno Nybegynder
16. april 2001 - 00:29 #17
osaka san

Hm
Tja men hvorfor svarer på et spørgsmål hvis du ikke kan finde ud af at svare rigtigt ( kopi af et andet )og pænt ?
Hvad skal du så svarer for
Jeg ville iøvrigt blot gøre de andre opmærksom på dine \"gode råd\" i andre spm .
Zeno
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. april 2001 - 00:46 #18
Zeno> Nå det bliver vist det sidste fra min side på denne her, da dine spydigheder begynder at blive trivielle og keder mig en smule.

>Tja men hvorfor svarer på et spørgsmål hvis du ikke kan
>finde ud af at svare rigtigt ( kopi af et andet )og pænt ?

Som du måske har bemærket har jeg ikke lavet et svar, men en kommentar til spørgsmålene.

Hvorvidt det at svare rigtigt på et spørgsmål berettiger spørgsmålsstilleren til at få et svar der er 100% unik for vedkommende er en regel eller en subjektiv vurdering vil jeg lade stå hen i det uvisse. Jeg kan kun konstatere at jeg fandt spørgsmålene forholdsvist ens og i min naividitet troede at du ville være interesseret i nogle tanker herom.

Jeg kan så nu konstatere at det var du ikke og det er jo så bare en skam at du vælger at tage sådan på vej på baggrund af en venlig ment kommentar.

Hvad angår definationen af begrebet \"pænt\", så tror jeg nu nok det afhænger af hvilke øjne og hvilken vilje man ser det med.

/EOD

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann

PS. Phpdude> jeg beklager at denne disskution fandt vej herind i dit spørgsmål og at jeg besvarer denne i dit spørgsmål og dermed er OT (Off Topic), men jeg vil mene at det er rarest at have de relevante kommentarer sammen, således at tingene ikke bliver bragt uden for contex.
Avatar billede zeno Nybegynder
16. april 2001 - 01:12 #19
osaka san
\"venligt ment kommentar...\" - Dem tager jeg da gerne imod, men som du selv så rigtigt pointerer bliver spydigheder trivielle i længden - en kommentar jeg efter gennemgang af dine kommentarer på andre spørgamål synes du selv bør tage op til overvejelse - især når du indleder kommentarer med \"*gab* Gud...\" og \"Hvor dum er man...\"
Hvordan er det så lige du forventer at folk reagerer? (et retorisk spørgsmål only)

Venlig Hilsen
ZENO

Ps phpdude>
Jeg beklager at vi forsat skriver i dit spm.
men mine kommentarer var blot ment som en støtte til dig mod gentagne og atter gentagene enslydene kommentarer fra Osaka san.
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
16. april 2001 - 08:59 #20
>master_nemo

ikke lige den stil. Har du været inde på www.n.dk?. Siden handler om den ;)
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
16. april 2001 - 11:31 #21
< Du får point master_nemo...
Avatar billede megatron Nybegynder
25. maj 2001 - 13:10 #22
Til idioten med den lange prædiken ( osaka_san )

Hold da din kæft med at alt det der lort om at du vil have penge og at der ikke er nogle der gider at lave noget for andre...

Det er sq da iorden at du ikke gider, at bruge din tid på at lave et logo, og den slags..

men du kan sq da holde din kæft med hensyn til at der ikke er andre der vil..

Og jeg vil give dig ret i at det er et meget fårligt spm han har fået lavet sig her. men af den grund behøver du sq da ikke at brøkke dig såån. men istedet bare lave spørge ham hvordan han helt nødagtigt mener at det skal se ud... og éller blare lade andre lave det...

Og så lige til sidst, så siger du at du ikke gider at bruge så lang tid på at hjælpe ham.. men istedet kunne du godt skriver en hel dansk stil om hvor lam han var, og at det hele han havde gjordt var forkert..  på den tid det tog dig at skrive den tekst kunne sq  du da også have lavet det logo....

Avatar billede osaka_san Nybegynder
26. maj 2001 - 00:18 #23
HeHe...

\"Vi lader den lige stå et øjeblik\"

/Oscar