Avatar billede johandamgaard Nybegynder
15. april 2001 - 21:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brugernavn og adgangskode på sider

Hvordan laver man sider hvor man skal bruge brugernavn og adgangskode for at komme ind på
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. april 2001 - 21:39 #1
Mener du på din hjemme side ?...eller frontpage exstensions ?
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 21:40 #2
Det kan FrontPage da selv klare..!!!
Avatar billede johandamgaard Nybegynder
15. april 2001 - 21:47 #3
På min hjemmeside
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. april 2001 - 21:54 #4
hvorfor bruger du ikke php til det.
det kan frontpage ikke klare
Avatar billede johandamgaard Nybegynder
15. april 2001 - 21:56 #5
hvad er php
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. april 2001 - 22:10 #6
rasmus_h<--> Hvorfor lavede du dem som et svar? Det skulle da nærmere være en kommentar, eller hvis der var et sådant \"Støj/ævl\".

PHP er et programmeringssprog ww.php.net kan man læse lidt om det.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2001 - 00:36 #7
Hvis du selv hoster den kan du lukke siden ved hjælp af webserveren, så det kun er dem som har fået burgernavn og adgangskode, som kan komme ind. Så er det lige meget om det er Frontpage eller et andet program, du har lavet siten i.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
16. april 2001 - 15:16 #8
tommyf> Det var da et svar... Frontpage KAN selv lave det...
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
16. april 2001 - 15:16 #9
Ellers kan man lave det som JavaScript