Avatar billede dw_j Nybegynder
13. september 2005 - 14:51 Der er 3 kommentarer

Could not access 'CDO.Message' object.

Hej eksperter
Jeg har lavet en hjemmeside med visualstudio.net og MSsql. den virkede før. men efter formatering af computer og geninstalling af systemet, får jeg fejlmeddelelsen " Could not access 'CDO.Message' object " når jeg prøver at køre hjemmesiden på browseren. jeg kunne ikke find ud af hvad problemmet kan være. kan I hjælpe mig?
tak på forhånd
Avatar billede soundgarden Nybegynder
13. september 2005 - 15:25 #1
Prøv at hente hele sitet ned fra serveren da der formentlig mangler nogle komunikations filer. evt mapper som: _mmServerScripts og Connections - uden dog at kende programmet...
Avatar billede dw_j Nybegynder
13. september 2005 - 15:30 #2
jeg prøver, det tage et stykke tid, vender tilbage sener. tak
Avatar billede dw_j Nybegynder
13. september 2005 - 16:02 #3
tak soundgarden
det var rigtig, jeg manglede en lille del, giv mig venligst et svar, så får du 50 point