Avatar billede fuckit Nybegynder
15. april 2001 - 21:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hampeside

Er der nogen som vil være med til at lave en side om hampedyrkning i danmark.?
ALtså noget i stil med \"Hampedyrkerens håndbog\"
Indeholdende (selvfølgelig!) et forum hvor der kan udveksles erfaringer, \"ævles og kævles\" om legalisering af hampedyrkningen i danmark.
Avatar billede blazer Nybegynder
15. april 2001 - 21:40 #1
ej..altså sådan noget svineri kan vi altså ikke have herinde!

Hamp/hash eller hvad i rødder nu kalder det burde forbydes og folk der tager det burde komme i fængsel!

OG folk der sælger den slags skidt til vores unge burde komme i fængsel på livstid...tænk lige på alle de stakkels uskyldige unge der er blevet lokket/ presset til sådan noget skidt noget og nu sidder alene på et gadehjørne og spekulerer på hvordan de skal få råd til dagens fix :(
Avatar billede fuckit Nybegynder
15. april 2001 - 21:45 #2
Det er ikke meningen at forumet skal ligge her, så jeg lukker!
Det var lettere vovet, gi\'r jeg dig ret i, men det er sgu så\'n nogen som dig der er med til at sørge for ungerne sidder på gadehjørnet og sprøjter sig med pis og lort!
Avatar billede cerwin Nybegynder
15. april 2001 - 22:04 #3
Der er da mange der har en helt masse sjov ud af at ryge hash. Der er selvfølgelig også nogle der tager skade, men jeg er selv ung, og kender indtil flere der ryger hash jævnligt, men ingder er altså en der har taget skade (endnu). Jeg siger ikke at hash skal legaliseres, men du er sørme agressiv, blazer...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
16. april 2001 - 00:47 #4
blazer>Du skrev: \"Hamp/hash eller hvad i rødder nu kalder det burde forbydes og folk der tager det burde komme i fængsel!\" Er du vågen? Hash ER forbudt... og folk, der tager det kan sagtens komme i fængsel.... :)
Avatar billede blazer Nybegynder
16. april 2001 - 07:52 #5
næhh du..jeg er blevet taget emd det 3 gange...og jeg fik ikke engang en bøde...men engang der tog de mig i at sælge dope...
Avatar billede cerwin Nybegynder
16. april 2001 - 19:21 #6
?
Avatar billede klas Juniormester
17. april 2001 - 15:33 #7
:o)  jeg vil godt være med til at lave en sådan side