Avatar billede micos Nybegynder
13. september 2005 - 13:14 Der er 3 kommentarer

køb af ebay aktier

Har aldrig prøvet at investere endnu - men har overvejet at købe nogle aktier hos ebay - er det nu man skal investere eller er det et dårligt tidspunk nu hvor de har købt skype ?

Har tænkt mig  købe for ca. 2000 dollar..

Så kunne jeg også tænke mig at købe nogle hos Columbus IT partner, er det noget man skal holde sig  væk fra (ca. 6000kr)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. september 2005 - 13:53 #1
Prøv evt. i dette forum i stedet, der er mange "kloge" hoveder.
http://www.euroinvestor.dk/debat/debat.aspx
(Positiv ment)  c",)
Avatar billede micos Nybegynder
13. september 2005 - 15:12 #2
Det kræver at man er medlem (det koster en del penge)  - hvis man har en basis medlemskab som er gratis skal man vente op til 3uger før man kan være med i deres debat/forum..

Har i nogle forslag ?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2006 - 07:10 #3
Er problemet løst?