Avatar billede folle Nybegynder
13. september 2005 - 12:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Simpelt forum

Jeg søger et gratis forum script lavet i php/mySQL. Det skal helst være meget simpelt så ikke noget med bruger-login og en masse unødvendige funktioner. Er det nogen som ved hvor jeg kan skaffe det?
Christian
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 12:35 #1
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 12:47 #2
Virkede det ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. september 2005 - 12:48 #3
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 12:54 #4
Læs hans sprøgsmål endnu engang bufferzone! :)
Han sagde at der ikke måtte være login eller noget andet - bare helt simpelt :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. september 2005 - 13:06 #5
Ahhh jeg læste det som at der skulle være login.
folle>Se venligst bort fra mit svar, phpbb er et fuldt funktionelt forum med login og det hele
Avatar billede folle Nybegynder
13. september 2005 - 13:14 #6
-aco- >> Har ikke lige mulighed for at teste det nu. Er der en demo på nettet?
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 13:17 #7
Jamen der er der da helt sikkert :)

Gå ind på www.scheafner.dk
Gå ind i menu'en under scripts
Den øverste kode forum 1.1.4 står der download og demo ved siden af
Klik på demo :)

Hvis det var det du søgte så luk venligst spørgsmålet hvis ikke, så læg selv et svar og accepter :)
- har nemlig mange spørgsmål at holde øje med, ikke din fejl, men det er bedst at lukke sine spørgsmål :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 13:18 #8
Ups.. linket var forkert der skulle have stået: http://schaefner.dk
Avatar billede folle Nybegynder
13. september 2005 - 13:34 #9
Det var lige det jeg søgte. Tak for det.