Avatar billede ferret Nybegynder
13. september 2005 - 06:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Stimulanter i håndkøb

Ret simpelt spørgsmål her, er der nogen stimulanter som er tilgængelige i håndkøb i Danmark?
Jeg mener ud over de 'kendte' stoffer som kaffein og nikotin (er en kraftig forbruger af begge). Jeg tvivler på at modafinil er blevet godkendt som et livsstil stof endnu, og ephedrin er blevet ulovligt, samme med kaffein tabs.

Så hvad skal en stanhaftig kæmper for et 36 timers døgn gøre?
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. september 2005 - 06:54 #1
1:
på traditionel vis kan du jo begynde med grøn-the (spørg en the-ekspert hvilken blanding du skal bruge), virker opkvikkende nogenlunde som kaffe dog uden de samme "bivirkninger" (hyppige toilet besøg)

2:
så er der selvfølgelig muligheden med "tai-chi"  (begrænset tidskrævende)altså fysiske "øvelser" som giver (kn give) et energi boost du ellers kun får på recept :-)

3:
alternativt:http://mushroom.dk/svampe/imagesider/psilocybe.htm og lign.

personligt har jeg opnået de bedste resultater med mulighed No.2 (det virker)
Avatar billede ferret Nybegynder
13. september 2005 - 07:01 #2
Entusiastisk som jeg er om svampe er det ikke ligefrem noget jeg har lyst til at tage for et energi boost, et vision trip måske, men ikke et energi boost.

Med hensyn til Grøn te kender jeg det godt, indeholder kaffein ja, men ikke nok.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 07:50 #3
Der findes masser af den slags produkter på nettet. De sælges som slankemidler og præstationsfremmende midler. Prøv f.eks sublimsport.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. september 2005 - 07:55 #4
bolivianske Coka blade, det virker!
Avatar billede ferret Nybegynder
13. september 2005 - 15:38 #5
Mobius6:

Virker, ja. Indeholder kokain, ja. Er ulovlige, ja.

anonym:

Var også lidt det indtryk jeg havde fået. Kigger lidt rundt.
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. september 2005 - 16:09 #6
beklager jeg læste ikke posten ordentligt
"håndkøb i Danmark"

her hvor jeg bor købes de som naturmedicin (hvilket måske også er tættere på hvad de burde bruges til)
og dertil kan man jo så kun beklage at ""slankemidler og præstationsfremmende midler"" faktisk er lovligt?

alternativt må du så til din læge og beklage dig over at du er træt og umotiveret og få lidt på recept. (ferietabletter hed det vidst i gamle dage)
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. september 2005 - 16:12 #7
mit sidste og bedste bud er dog stadig post No2 fra første indlæg, den er med garanti uden bivirkninger, ihvertfald kun af positivt karrakter (som din partner vil bifalde :-)  og er også den kraftigste virkning af alle listede poster indtilvidere.
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. marts 2006 - 14:57 #8
hvad blev det så til? - er du vågen?
8-)