Avatar billede highflyer15 Nybegynder
13. september 2005 - 00:29 Der er 14 kommentarer

Film stopper midt i det hele og kommer med denne fejl..

Hver gang jeg sætter en .avi film igang, som varer mere end et normalt lille klip, så kommer min computer med dette medling..

http://img372.imageshack.us/img372/9443/what9bk.jpg

Og jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne løse problemet, for det gælder alle slags film..
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 00:45 #1
prøvet med an ander media pplayer ? f.eks VLC ?
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 07:30 #2
Hvis du har Nero, kan du afspille dine avi filer med Nero Show Time. Efter min mening er det faktisk den bedste afspiller til avi filer.
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
13. september 2005 - 13:56 #3
Download winamp www.winamp.com den kan afspille musik og film.
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
13. september 2005 - 16:33 #4
Uanset hvilken afspiller jeg bruger, så fucker den op i det.. VLC stopper bare videoen, winamp det samme.. Nero gæt selv.. Jeg ved ikke hvad der kan være galt..

Jeg har engang kommet til at indsætte min USB(mp3 afspiller) i computeren, mens Media Player kørte der kom den frem og sagde "så nu synkronisere vi lige" og siden har den fucked op.. Hvordan kan jeg ændre det.. :(
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 16:35 #5
prøv med en regcleaner ?
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 17:01 #6
Du kan prøve med sfc /scannow eller en repair af windows.
Avatar billede mjallo Nybegynder
14. september 2005 - 09:27 #7
har du installeret nogle codec-packs ?
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
14. september 2005 - 17:42 #8
hvilke codecs-packs er bedst at ha installeret..?
Jeg har lige lavet en formatering for et par dage siden pga. nyt hardware, så det mangler lige..
Avatar billede mjallo Nybegynder
14. september 2005 - 17:50 #9
absolut ingen codec-pack er gode at have installeret.
Hent det codec du har brug for på dets offentlige site, så er du sikker på at du får det nyeste, samt at du ikke får "snavs" med ind som gør din pc ustabil.
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
14. september 2005 - 18:32 #10
okay, jamen har lige installeret det nyeste Windows Media Player og det er den som brokker sig.. :(
Avatar billede boxer Nybegynder
14. september 2005 - 18:36 #11
Duy kan prøve at downloade Gspot herfra:
http://www.free-codecs.com/download/GSpot.htm
Åbn din film med Gspot - så tjekker Gspot om du mangler nogle codecs.
Programmet er gratis.
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
14. september 2005 - 18:53 #12
Gspot fortæller at alle codecs er installeret.. Xvid kører den valgte film med.. Altså den hvor den fucker op..
Jeg kan virkelig ik begribe hvad der kunne være galt..
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 13:40 #13
Prøvede du med en anden player?
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
26. september 2005 - 16:25 #14
Har simpelthen prøvet med ALLE de players, som kan findes på nettet..

Men får ny større harddisk snart, så det kan være at der er en fejl i mit D-drev, så det ska lige formatteres engang og så ser jeg lige på om det er det som er galt, ellers har jeg ingen idé..