Avatar billede notice Nybegynder
12. september 2005 - 20:32 Der er 14 kommentarer

Feedback på vores hjemmeside

Vi sælger kvalitetstryksager til billige priser, og vil gerne høre lidt feedback på vores side. Jeg er ikke den helt store web-haj og har stolet blindt på min web-mand.

Håber at der er nogen der vil tage en kigger på siden og smide lidt feedback, kritik og kommentarer...

www.notice-design.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
12. september 2005 - 20:51 #1
Den er flot grafisk, men ikke noget jeg ville gemme på, da sådanne virksomheder afhænger meget af trafik fra søgemaskiner.
Avatar billede webt Nybegynder
12. september 2005 - 20:51 #2
Hej,

Jeg lægger lige ud med det tekniske,

Når jeg kigger på siden i Firefox, "ryster" siden når den loades, - der går et stykke tid og så fremkommer indholds boksene, det kan ikke være meningen (sker i hvert fald ikke i IE)

Et webdesign firma bør efter min mening overholde W3C standarderne, http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.notice-design.dk/ ellers ville jeg aldrig nogen siden smide penge hos jer.

Mht til designet rent stilmæssigt har jeg ikke så meget, dog synes jeg:
- Den hvide baggrund er meget skærende i øjnene ved høje opløsninger (sidder i 1920x1440)
- Teksten er lige lille nok, gælder både indhold men også de links i boksen til højre

Derudover synes jeg det er et meget lækkert design, men de to ovenstående ting gør det bare ekstremt irriterende for mig at benytte sitet - da jeg nok vil få hovedpine hvis jeg skulle koncentrere mig om den lille tekst samt skæret fra den hvide baggrund - men når det er sagt har jeg ikke meget andet and indvende mod designet.

Få ændringer og jeg ville slet ikke ha noget at indvende, så godt arbejde

mvh
Martin
Avatar billede krydset Nybegynder
12. september 2005 - 20:52 #3
Jeg syntes den er rigtig flot, let at gå til, overskuelig friske farver, goe billeder..... Ingen kritik herfra sorø af :-P

Karakter
A+
Avatar billede krydset Nybegynder
12. september 2005 - 20:53 #4
webt
Et webdesign firma bør efter min mening overholde W3C standarderne, http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.notice-design.dk/ ellers ville jeg aldrig nogen siden smide penge hos jer.

De er ikke et webdesign firma, men et firma der laver tryk på papir, visitkort osv :P
Avatar billede webt Nybegynder
12. september 2005 - 20:59 #5
Ups, Skam mig, læste ingen tekst på siden og fik lige webdesign associationer ud fra navnet og ikke DTP :D

Nå men det er nu altid en god ide at overholde standarden alligevel, ellers går det bare galt om et par år når browserne begynder at gå kold over ikke valid kode :)

At jeg ikke lige havde set de ikke lavede webdesign -- tjaeh,,, teksten i boksen med hvad de laver er altså for lille, eller også er jeg svagtseende :)
Avatar billede webt Nybegynder
12. september 2005 - 20:59 #6
Og ja læste også spørgsmålet for hurtigt :)
Avatar billede domaz.dk Novice
12. september 2005 - 21:02 #7
ville muligvis bruge lidt php istedet for iframe :)

men ellers er designet fint, bortset fra den alt for hvide baggrund... men det er jo blevet nævnt..

- Det ser da ihvertfald ud til at i har godt gang i forretningen... ;)
Avatar billede cob Nybegynder
12. september 2005 - 22:22 #8
"Vi har igennem årene lavet en god bunke websites og selvom dette ikke har været hovedfokus for os, har vi alligevel formået at holde os til ilden og fulgt med i trends samt teknologien bag det gode website." - Jow De vil også gerne være web-firma....
Avatar billede notice Nybegynder
13. september 2005 - 09:29 #9
Det er korrekt at vi også laver lidt webarbejde, men 99,8% er tryksager og design af disse...

Det er meningen at der skal gå lidt tid inden indholdsboksene kommer ind, og det samme skulle gerne ske i IE. Det er for at man kan nyde billedet og vide hvad det er der er i baggrunden... Jeg går ud fra at alle har prøvet at F5 den og set at der kommer et nyt billede ;-)

Det kan være at det er en dårlig ide, men det var jo hele formålet med at lave dette indlæg. Kritik er godt, så i skal ikke holde jer tilbage!!
Avatar billede notice Nybegynder
13. september 2005 - 10:05 #10
Kloge-åge påstår at siden nu er semi-fixet...
Avatar billede webt Nybegynder
16. september 2005 - 09:33 #11
Det ser godt ud med de forskellige billede og ideen med at indholdet først kommer ind efter et stykke tid er også fino, og ser rigtigt godt ud i IE, men hos mig i firefox "hopper"/ryster den stadig, måske lidt svært at forklare lidt lige som en kanal på tv som ikke er helt på plads og derfor falder lidt ud engang imellem, jeg ved ikke om det kun er hos mig eller andre firefox brugere har det samme?
Avatar billede webt Nybegynder
16. september 2005 - 09:43 #12
Hov kan da lige sige det ikke er et problem i opera, der sidder siden dog helt oppe i toppen i stedet for at være centreret vertikalt..

Se evt.
http://martin-nielsen.com/exp/skrald/notice-design.gif

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
27. oktober 2005 - 11:52 #13
Noget nyt?

Mvh
Martin
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2006 - 13:56 #14
Meget lækkert design, skal selv bruge noget friskt til firma web-site og vil overveje noget i stil med jeres.

mvh
Johnnyp