Avatar billede devilders Nybegynder
12. september 2005 - 19:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mærklige tegn ved opstart

Når jeg starter op kommer der masser af mærkelige tegn på sort skærm, hvorefter den giver valget "normal, fejlfri opstart" uanset hvad jeg vælger genstarter den. Ind imellem kan jeg være heldig at den starter normalt op.
Har reset/opdateret bios og kørt virusscan.
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2005 - 20:17 #1
er det en IBM ? på dem er det normalt med en række "tilfældige" tal i venstre øverste hjørne (tilfældige er de dog ikke, men  hver "kode" beskriver hvad der testes under opstarten)
Avatar billede devilders Nybegynder
12. september 2005 - 21:03 #2
Ja, det er en IBM - men det er ikke test koder - de fylder hele skærmen - det kan være #¤&
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2005 - 21:30 #3
ok,lyder som defekt grafikkort! (kan evt. være pga for høj varme, så prøv at kontroller at blæseren ikke er fyldt med støv)
Avatar billede devilders Nybegynder
12. september 2005 - 21:53 #4
Det gør jeg lige imorgen - lægger svar ind der - på forhånd tak
Avatar billede devilders Nybegynder
14. september 2005 - 00:03 #5
Det var et defekt grafikkort - tak for hjælpen
Avatar billede devilders Nybegynder
14. september 2005 - 00:04 #6
kommer du lige med et svar, så får du point
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 00:07 #7
svar ;)