Avatar billede kaalle Nybegynder
12. september 2005 - 13:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette hyperlink i en mail til et dokument

Jeg vil gerne til tider sende en mail internt i det firma jeg arbejder i, og i mailen vil jeg gerne ligge et hyperlink til en fil på serveren. Normalt skulle man blot kunne vælge attachment i den nye mail, og så i stedet for at trykke på insert, så vælge pilen ved siden af og vælge insert as hyperlink -men det kan jeg ikke!!! Er der nogen som kan hjælpe?

Det er outlook 2002 med sp3

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen Thomas
Avatar billede falster Ekspert
12. september 2005 - 14:05 #1
Det har været oppe før. Citat af løsningen

":p har selv fundet ud af det... det virker kun hvis e-mail formatet er sat til Rich-text, hvis der er valgt "HTML" virker det ikke :D

NB: rich-text i e-mails forever! :o)"

Hele historien http://www.eksperten.dk/spm/594310
Avatar billede kaalle Nybegynder
12. september 2005 - 14:07 #2
Takker. Søgte på det, men søgte åbenbart ikke godt nok ;0)