Avatar billede slowaterz Nybegynder
12. september 2005 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMTP "return receipt"

Jeg bruger en NMSMTP komponent til at sende e-mails til brugere af Lotus Notes. Kan der sættes er "Request return reciept" flag med denne komponent ?

Hvis ikke, er der en anden SMTP komponent (helst en, der følger med Delphi som standard), som kan sætte det flag ?
Avatar billede kroning Nybegynder
12. september 2005 - 14:16 #1
Nu kender jeg ikke til NMSMTP, men i Indy som følger med en del Delphi versioner som standard der kan man indsætte ExtraHeaders, dvs. man kan f.eks. indsætte "Disposition-Notification-To: "Mit Navn" <mail@mitdomæne.dk>" og så vil modtagerens mail klient give besked om at afsender ønsker besked. Hvis det overhovedet er det du mener med "Request return reciept" :-)
Avatar billede slowaterz Nybegynder
02. marts 2007 - 10:58 #2
Det er vist på tide at få ryddet op og lukket spørgsmålet.