Avatar billede duvander Juniormester
10. september 2005 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke åbne hængelås

Stort problem!

Inde i min systemindstillinger er der en hængelås der er lukket. Når jeg vil låse den op skal jeg skrive Brugernavn og Adgangskode. De tænkelige adgangkoder jeg har oprettet, kan ikke bruges !

Er nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede duvander Juniormester
10. september 2005 - 21:05 #1
Glemte lige at nævne det på OS x 10.3
Avatar billede egonspock Seniormester
10. september 2005 - 21:06 #2
Har du husket at slå CAPS-LOCK fra (den der måske lyser ovre til venstre)
prøv evt. at skriv password i et andet program og klip og klistr, så du er sikker på at du skriver det rigtige. Ellers må du have en installations-CD frem og lave nye Passwords!
Avatar billede duvander Juniormester
11. september 2005 - 19:45 #3
Fandt fejlen ! Jeg var kommet til at give min kono standard retigheder, og havde derfor ikke retighed til at slå låsen fra! Jeg fandt til alt held ud af at macén selv har en administrator som jeg kunne logge ind på !! ellers tak for hjælpen, du får lidt point dér !
Avatar billede egonspock Seniormester
11. september 2005 - 20:32 #4
Godt at du fandt fejlen! Takker for point :-)