Avatar billede razzia83 Nybegynder
10. september 2005 - 17:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

rss/rdf feed ønskes på hjemmeside

Hejsa - Jeg vil til at lave en personlig startside, hvor jeg har de rss/rdf feed jeg følger med i, men hvordan laver jeg en side, hvor jeg kan se dem. Helst i php.
Avatar billede tida Juniormester
15. juni 2006 - 13:00 #1
Har du set modulerne på www.netvibes.com ?
Jeg kan ikke selv kode, men med disse moduler har jeg i løbet af få dage være istand til at sammensætte en side, ja faktisk flere sider der dækker mine personlige behov. Den kan levere kalender, foto, rejselinks, mail, søge, og to do list med meget mere. Måske det også er noget for dig.
Avatar billede razzia83 Nybegynder
15. oktober 2008 - 20:54 #2
Jeg er lige ved, at rydde lidt op i min eksperten konto, så hvis du vil have point for svaret, så skriv lige tilbage :)
Avatar billede razzia83 Nybegynder
10. november 2010 - 10:50 #3
Tråd lukkes
Avatar billede tida Juniormester
10. november 2010 - 11:05 #4
øv :-) så den først nu