Avatar billede tylon Nybegynder
03. november 1999 - 11:42 Der er 3 kommentarer

Cookie expire=aldrig ?

Kan man sætte en cookie til at holde evigt.

Avatar billede gnarf Nybegynder
03. november 1999 - 11:52 #1
Kan du ikke bare sætte expiration date til en dato langt ude i fremtiden? En gang i år 2050 er der sku sikkert ikke noget der hedder cookies mere....nok kun dem lavet af smør, mel og sukker :)

Ikke særlig elegant, og vel hvad programmører sagde om deres dato format i 70'erne, og som nu har givet År 2000 problemet. Men hvad :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. november 1999 - 16:59 #2
det samme sagde man for 30 år siden og nu sidder man med y2k problemer
Avatar billede jespere Nybegynder
18. juni 2000 - 15:23 #3
Hvad med at opdatere expiration date med + 1 år hver gang browseren læser cookien.