Avatar billede vogel Nybegynder
10. september 2005 - 11:49 Der er 4 kommentarer

Excel og C5 kommunikation

Hej

Jeg har Microsoft C5 nyeste version og Office Pro 2003. Hvordan får jeg Excel til at hente data i C5 databasen?

Jeg har brug for at lave et regneark, som henter opdaterede salgstal fra C5.
Avatar billede b_hansen Novice
12. september 2005 - 08:26 #1
Nu kender jeg ikke sammenhængen mellem C5 og Office-pakken. Men det lyder bestemt som om, du skal dyrke Queries lidt, da det er en måde at hente data ind i Excel.

Du finder det i Excel under Data->Importer eksterne data-> Ny databaseforespørgsel
Avatar billede b_hansen Novice
30. september 2005 - 11:11 #2
Er du kommet videre?
Avatar billede b_hansen Novice
22. november 2005 - 08:55 #3
Vogel> Har du løst opgaven?
Avatar billede vogel Nybegynder
22. november 2005 - 09:22 #4
Jeg har ikke haft tid til at kigge på det endnu, håber snart det lykkedes...