Avatar billede la_sat Nybegynder
09. september 2005 - 23:47 Der er 2 kommentarer

Dele printer til andre bruger, der ikke er administrator

Jeg for ikke printeren til at virke til andre bruger

Den virker kun til mig som administrator.

Den kommer med en fejl som om den ikke har forbindelse til printeren.

jeg har prøvet at installere software ved en anden bruger men det virker heller ikke .

er der en mulig indstilling som jeg har overset der siger del printer ...

det skal lige siges det ikke er over netværk, men flere bruger af samme pc .
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. september 2005 - 23:50 #1
Hvad om du klikker på printeren, og vælger security og tilføjer de andre brugere som ejer af printeren?
Avatar billede la_sat Nybegynder
14. december 2005 - 23:17 #2
fik der ikke rigtig til at virke :(