Avatar billede ck23 Nybegynder
09. september 2005 - 19:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

brænde en kopi af en kopieret dvd skive

Hej

Jeg har en kopi af en dvd skive, og vil gerne brænde en ekstra kopi af denne, men hver gang jeg forsøger melder den fejl. Jeg har prøvet i flere forskellige programmer med den ene og den anden løsning, og intet vil lykkes. Det er aldrig noget jeg har haft problemer med før, og har prøvet dem mange gange. Er der nogen der kender en mulig løsning på problemet eller har kendskab til et program eller lignende som måske kan løse mit problem. På forhånd tak!
Avatar billede jokkejensen Novice
09. september 2005 - 19:50 #1
Data eller video ?
Avatar billede ck23 Nybegynder
09. september 2005 - 19:55 #2
video
Avatar billede strych9 Praktikant
09. september 2005 - 19:55 #3
Nu får du bare en masse forslag grebet ud i luften om hvad folk synes og mener og tror i almindelighed.

Du bliver nødt til at specificere:
Hvad har du prøvet?
Hvilke fejlbeskeder?
Hvad er det for en skive?
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. september 2005 - 19:57 #4
Prøv at brænde en image
Avatar billede ck23 Nybegynder
09. september 2005 - 20:02 #5
Jeg har prøvet at kopiere en direkte kopi af skiven, prøvet at kopiere et image af filen og så brænde, prøvet at dekryptere selvom det ikke burde være nødvendigt, prøvet at lave en backup af skiven, prøvet på en anden computer.

af fejlbeskeder skriver den bl.a. at den er stødt på en fejl og kan ikke fortsætte - forkert dvd navigationsstruktur.

jeg ved ikke helt hvad du mener med, hvilken skive. det er en dvd skive, en alm. brændbar.
Avatar billede strych9 Praktikant
09. september 2005 - 20:05 #6
Avatar billede strych9 Praktikant
09. september 2005 - 20:08 #7
Generelt er fejlen meget veldokumenteret, så det skulle ikke være noget problem for dig at finde en løsning:

http://www.google.se/search?hl=en&safe=off&q=Invalid+DVD+Navigation+Structure+&btnG=Search
Avatar billede ck23 Nybegynder
09. september 2005 - 20:49 #8
Nu har jeg prøvet 3 af de muligheder beskrevet i det 1. link. hentet dvd decrypter nyere version, dvd43 free, og prøvet at slette ifo filer og intet af det hjalp. det andet link er meget uoverskuelig.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. september 2005 - 21:08 #9
Prøv DVD Cloner II
http://www.tomdownload.com/multimedia_design/video/dvd_coloner.htm
Jeg mener der er 10 dages trial og/eller mulighed for 3 kopier.
Avatar billede borgmesteren Praktikant
09. september 2005 - 23:19 #10
Der sker nogle gange det - särlig hvis din tidligere skive er brändt med NERO - at när skiven afsluttes, afbryder programmet ved feks 97-99%. Skiven kan fint afspilles pä en alm afspiller, men kan ikke kopieres igen. God kopibeskyttelse for en evt pirat, da der INTET er at köre.... Du mä i Blockbuster ;-)
Avatar billede ck23 Nybegynder
10. september 2005 - 10:50 #11
Desværre dvd cloner II virkede heller ikke. den skriver den ikke kan være på en disk, og prøver jeg at dele den i 2, ikke at det skulle være nødvendigt, men så stopper den ved 37 procent.
Avatar billede borgmesteren Praktikant
18. september 2005 - 10:06 #12
Et sidste forsøg kunne være DVD Shrink, men jeg tvivler at du vil få held af det ;-) Den komprimere også, så det kun er på en skive..
Avatar billede ck23 Nybegynder
08. december 2006 - 12:52 #13
borgmesteren vil du bede om point?
Avatar billede ck23 Nybegynder
04. maj 2007 - 18:48 #14
nå ikke