Avatar billede dennism Nybegynder
09. september 2005 - 14:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PDF-fil: redigering

Jeg sidder med en PDF-fil, af en indscannet bog. Jeg vil gerne kunne lave hyperlinks mm. i denne fil, så f.eks. sidetal i indholdsfortegnelsen linker til de sider hvor indholdet står.

Nogen der kender et program, som kan gøre dette?
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. september 2005 - 14:16 #1
Hmmmm Pdf formatet er netop lavet til at du ikke skal kunne redigere og dermed ændre ved forfatterens orginale arbejde, men der er en mulighed.

Et pdf dokument kan elektronisk scannes til et word dokument, hvor du kan lave det du ønsker. Dette kan du bl.a. gøre med Omnipage Pro version 11 og fremad.
Avatar billede warezio Nybegynder
09. september 2005 - 14:19 #2
Bruger bare Acrobat.. Den kan det du søger.. Hvis du ønsker at lave de hyperlinks i pdf filen, hvilket jeg nu mener er det fedeste.. Bare lav nogle buttons eller noget, selvom du har scannet single layer, kan du tilføje nogle flere..
Avatar billede dennism Nybegynder
09. september 2005 - 14:20 #3
Det ser ikke ud til at være freeware (eller i trail-version)?
Avatar billede dennism Nybegynder
09. september 2005 - 14:21 #4
warezio >>

Hvordan laver jeg buttons?
Avatar billede dennism Nybegynder
09. september 2005 - 18:10 #5
Kan I ik hjælpe?
Avatar billede dennism Nybegynder
13. september 2005 - 16:16 #6
.lukker
Avatar billede warezio Nybegynder
14. september 2005 - 01:32 #7
har altså svaret dig.. Lidt lamt man ikke får points for det men what ever..

Download trial af Acrobat

Open og vælg Advanved edit, forms, button tool..

brugte den selv da jeg skulle ændre mit cv.. så man kan trykke en knap så det hele står på engelsk i stedet direkte i pdf filen..
Avatar billede dennism Nybegynder
14. september 2005 - 13:36 #8
Hvor i programmet finder du "advanved edit"?

Jeg spørgte før, om hvordan jeg lavede buttons, men det svarede du ikke på. Derfor synes jeg heller ikke, at det er urimeligt ikke at give dig point.

Men du skal nok få dine point, hvis du hjælper mig videre.