Avatar billede salamander Nybegynder
15. april 2001 - 15:00 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Black and White

Hvor kan jeg finde en crack til Black and White så jeg ikke behøver CD? Det er \"for backup\" ikk?
Avatar billede leiling Nybegynder
15. april 2001 - 15:02 #1
jeg syntes lige du skulle tjekke reglerne engang. Eksperten skal bruges til lovlige formål så hvis du vil ha\' et crack så må du spørge et andet sted
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 15:11 #2
Baaaaah... backup min røv!
Avatar billede leiling Nybegynder
15. april 2001 - 15:21 #3
salamander >> nice try but parazite har ret backup min bare røv!
Avatar billede avav Nybegynder
24. april 2001 - 14:34 #4
Parazite & lejling :> jeg vil gerne backe jeres bar(n)erøve up for en middag med rødvin???
(joke) ;)
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
26. april 2001 - 18:40 #5
Hmm... www.megagames.com, en spil side med en masse ting som fx.:

Cr**ks
Patches
Spil nyheder
og meget mere
Avatar billede salamander Nybegynder
26. april 2001 - 18:46 #6
Lidt lamt... Hvad nu HVIS det er til backup? I aner ikke om det er til en lovlig eller ulovlig brug. Hvad med jer?

Kærlig Hilsen Lars Lort

P.S. ?phpdude? får 25 point fordi han prøvede...
P.P.S. i får en is hvis i ikke har noget fis på jeres HD
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
26. april 2001 - 18:49 #7
Fuck en ring fordelling! Jeg gav dig sq adressen! Så giver du mig kun 25!
Avatar billede salamander Nybegynder
26. april 2001 - 19:22 #8
Hør her ?phpdude? der var INGEN crack på den adresse du gav mig... Jeg har ikke tjekket den nu, men da du gav mig den var der INGEN!!! WOOOW FOR EN DUFTHAT
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
27. april 2001 - 13:59 #9
Okay så tag de her adresser hvis det er sårn et problem! (så giver du mig oxo 75 points!)

http://www.megagames.com/cgi/download/download.cgi?action=search&category=cracks&search=b_w_nocd.zip

så tag den! (det kører uden cd der. En backup fil!!!)