Avatar billede deejay_morty Nybegynder
08. september 2005 - 17:35 Der er 1 kommentar

ADB til USB? Mac digitizer på PC

Hejsa derude!

Jeg står og har en Wacom digitizer som jeg gerne ville kunne bruge på min laptop.

Mit problem er nu at digitizeren kun er forsynet med ADB (Apple Desktop Bus) stik, og kan derfor ikke direkte bruges på pc, men er der nogen der har erfaring med brug af Mac udstyr på PC?

Selv har jeg fundet en "iMate" (http://www.atpm.com/5.10/imate.shtml) som er en ADB til USB konverter, men kan ikke finde nogen info om den kan bruges på PC... Wacoms digitizere er som regl forberedt på begge platforme, men vil denne omformer mon kunne bruges?...

Håber der måske er en derude som har erfaring på dette område.
Avatar billede deejay_morty Nybegynder
08. september 2005 - 17:36 #1
Btw. Det er en Wacom Intuos digitizer