Avatar billede stefan_v Nybegynder
08. september 2005 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering mellem bærbar og netværksdrev.

Arrg!
Jeg bruger Outlook 2003 på min bærbar - på arbejde ligger min PST-fil på et netværksdrev (p.g.a. backup og sikkerhed).

Jeg vil have mulighed for at sende, modtage og læse gamle mails, selvom jeg er hjemme og uden VPN.

Kan man det? Vi bruger ikke Exchange Server.

Tak.
Stefan
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. september 2005 - 17:44 #1
Jeg kan ikke huske om du kan synkronisere*.pst filer. Hvis man kan, h. klikker du på den mappe som filen ligger i, og vælge punktet "Gør tilgængelig offline" så vil denne mappe også blive synkroniseret næste gang du logger af.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. september 2005 - 17:45 #2
Skulle have været et svar
Avatar billede stefan_v Nybegynder
09. september 2005 - 09:12 #3
Desværre kan pst-filer ikke gøres tilgængelig offline :(
Avatar billede stefan_v Nybegynder
14. september 2006 - 14:35 #4
Lukker.

pst-filer kan ikke synkroniseres. Min løsning var at lade pst-filen ligge lokalt og så tage en backup til et netværksdrev.