Avatar billede madsnielsen5 Nybegynder
07. september 2005 - 23:15 Der er 21 kommentarer

Messenger virker ikke, mere..

Har messenger+, og det har virket i laaaang tid, men lige pludselig kan jeg ikke trykke på noget når jeg er logget ind på min hotmail, kan ikke læse gamle breve, nye breve kan jeg læse, men ikke svare, kan ikke flytte breve når jeg har læst dem, intet dur på min messenger. har prøvet fra 4 forskellige computer. Der kommer et lille udråbstegn i nederst venstre hjørne, men det gør der jo så tit.
Avatar billede kalp Novice
07. september 2005 - 23:24 #1
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.downloadportal.dk/viewinfo.asp?rid=1658
Eller
http://www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem  erind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2005 - 23:28 #2
kalp på 4 forskellige computere ?
Avatar billede kalp Novice
07. september 2005 - 23:34 #3
screem_brille >> Jeg havde misforstået det med 4 forskellige computere.

men tjah.. ser gerne en log fra en af maskinerne.. hvis det kommer til at virke på den så er problemet vel hurtigt løst på de andre maskiner.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
08. september 2005 - 18:39 #4
madsnielsen5>> Hvad vision af messenger har du?
Avatar billede madsnielsen5 Nybegynder
08. september 2005 - 21:36 #5
Jeg har prøvet alt, fra den som er standart i XP og opgradet til nu 7.0, det mest mærkeligt er at jeg har ptøvet at logge ind gennem www.msn.com og så log ind på hotmail, lige lidt hjælper det, har i øvrigt lige fået en ny bærbar med alt pre- installet, virker heller ikke. Det er meget mærkeligt.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
08. september 2005 - 22:50 #6
Hmm Det lyder mærkeligt..
Prøv at lav en hijackthis og lad kalp se på den??
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 22:55 #7
hvad siger det lille udråbsteng ?
Avatar billede bonedevil Nybegynder
08. september 2005 - 23:04 #8
hehe når ja.. Det kan gå lidt hurtig engang i mellem!!

Hmm Det lyder mærkeligt..
Prøv at lav en hijackthis og lad kalp se på den!!
Avatar billede madsnielsen5 Nybegynder
08. september 2005 - 23:39 #9
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:38:53, on 08-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
c:\APPS\Powercinema\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\CLML_NTService\CLMLServer.exe
c:\APPS\HIDSERVICE\HIDSERVICE.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\CLML_NTService\CLMLService.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
c:\APPS\Powercinema\Kernel\TV\CLSched.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NSMdtr.exe
C:\Documents and Settings\body\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\U5CT4P69\hjt[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://format.packardbell.com/cgi-bin/redirect/?country=DK&range=AD&phase=6&key=SEARCH
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = file://C:\APPS\IE\offline\dan.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://mobile.de/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Packard Bell
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=file://C:\APPS\IE\offline\dan.htm
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: CyberLink Background Capture Service (CBCS) (CLCapSvc) - Unknown owner - c:\APPS\Powercinema\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
O23 - Service: CyberLink Task Scheduler (CTS) (CLSched) - Unknown owner - c:\APPS\Powercinema\Kernel\TV\CLSched.exe
O23 - Service: CyberLink Media Library Service - Cyberlink - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\CLML_NTService\CLMLServer.exe
O23 - Service: Generic Service for HID Keyboard Input Collections (GenericHidService) - Unknown owner - c:\APPS\HIDSERVICE\HIDSERVICE.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
Avatar billede madsnielsen5 Nybegynder
10. september 2005 - 22:54 #10
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:54:02, on 10-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE
C:\PROGRA~1\DAP\DAP.EXE
C:\Programmer\Canon\Memory Card Utility\PIXMA iP6000D\PDUiP6000DMon.exe
C:\Programmer\Canon\Memory Card Utility\PIXMA iP6000D\PDUiP6000DTskbr.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe
C:\WINDOWS\nbrmlkd.exe
C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\NoAdware3\NoAdware3.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Firewall\PavFires.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Canon\Memory Card Utility\PIXMA iP6000D\PDUiP6000DMemCrdMgr.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Ruttensoft\Media Remote 2004\Server_Media_Remote.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\Downloaded\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - C:\WINDOWS\nem220.dll
O2 - BHO: DAPHelper Class - {0000CC75-ACF3-4cac-A0A9-DD3868E06852} - C:\Programmer\DAP\DAPBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [DownloadAccelerator] C:\PROGRA~1\DAP\DAP.EXE /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [PDUiP6000DMon] C:\Programmer\Canon\Memory Card Utility\PIXMA iP6000D\PDUiP6000DMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDUiP6000DTskbr] C:\Programmer\Canon\Memory Card Utility\PIXMA iP6000D\PDUiP6000DTskbr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Easy-PrintToolBox] C:\Programmer\Canon\Easy-PrintToolBox\BJPSMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Media Remote] C:\Programmer\Ruttensoft\Media Remote 2004\Server_Media_Remote.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IST Service] C:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [aF5M2Q] C:\WINDOWS\nbrmlkd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Internet Optimizer] "C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NoAdware3] "C:\Programmer\NoAdware3\NoAdware3.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: Download all by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddList.html
O8 - Extra context menu item: Download by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddLink.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\Programmer\SideFind\sidefind.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Messenger - {4528BBE0-4E08-11D5-AD55-00010333D0AD} - C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\yhexbmes0521.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Yahoo! Messenger - {4528BBE0-4E08-11D5-AD55-00010333D0AD} - C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\yhexbmes0521.dll
O9 - Extra button: Run DAP - {669695BC-A811-4A9D-8CDF-BA8C795F261C} - C:\PROGRA~1\DAP\DAP.EXE
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://gandalf.certifikat.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {7C559105-9ECF-42B8-B3F7-832E75EDD959} (Installer Class) - http://www.xxxtoolbar.com/ist/softwares/v4.0/0006_cracks.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Panda Firewall Service (PAVFIRES) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Firewall\PavFires.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
O23 - Service: Canon PIXMA iP6000D Memory Card Manager (PDUiP6000DMemCrdMgr) - CANON INC. - C:\Programmer\Canon\Memory Card Utility\PIXMA iP6000D\PDUiP6000DMemCrdMgr.exe

Her er så en logfil fra den som slet ikke kan bruge messenger mere.
Avatar billede kalp Novice
11. september 2005 - 00:35 #11
Download Ewido (Trial version) (Installer programmer så det kan opdatere sig selv, men vent med at scanne til jeg siger til)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Genstart i fejlsikret tilstand.

Afinstaller disse programmer i tilføj og fjern programmer.
Hvis ikke du kan finde dem der sletter du dem blot manuelt.

C:\Programmer\ISTsvc\
C:\Programmer\SideFind\
C:\Program Files\Internet Optimizer\

Hvs ikke du kender dette program så afinstaller det.
C:\Programmer\Ruttensoft

Luk alle vinduer og programmer ned. Start hijackthis og scan. Sæt flueben ud for disse linjer i hijackthis. Tryk herefter på "Fix Checked" knappen.

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = \blank.htm
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - C:\WINDOWS\nem220.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IST Service] C:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [aF5M2Q] C:\WINDOWS\nbrmlkd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Internet Optimizer] "C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe"
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\Programmer\SideFind\sidefind.dll
O16 - DPF: {7C559105-9ECF-42B8-B3F7-832E75EDD959} (Installer Class) - http://www.xxxtoolbar.com/ist/softwares/v4.0/0006_cracks.cab

Slet herefter disse filer hvis de eksistere

C:\WINDOWS\nem220.dll
C:\WINDOWS\nbrmlkd.exe

Scan med Ewido nu:)

Genstart normalt og send mig en ny hijackthislog til tjek:)
Avatar billede madsnielsen5 Nybegynder
12. september 2005 - 10:35 #12
Så er problemet løst, jeg ville ellers holde på det var hos msn fejlen var men det må jeg jo nok hellere holde for mig selv :). jeg er imponeret over dem som går og roder med de logfiler og hjælper os som ikke kan, men eftersom jeg havde snavs på min computer og panda platinium ikke kunne finde noget, opgradet jeg til titanium, og hold da op så gik de løs, ca. 111 forskellige ting som ikke er godt for en computer, fandt panda og problemet er nu løst, så alle jer som har lidt døje med computeren, prøv at hente panda, den er gratis i 14 dage, og på DANSK.

Ved ikke helt om der skal uddeles point???
Avatar billede kalp Novice
12. september 2005 - 10:40 #13
Det lyder næsten, som om du siger, at du ikke har gjort noget af det jeg skrev... hvis det er tilfældes så får du snart problemer med maskinen igen for panda fjerner nok ikke alt det jeg kunne finde på din maskine før:) så vil anbefale at du får udført hvad der står så ikke du hænger på problemet snart igen.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
13. september 2005 - 10:41 #14
Gi den til kalp han var den første der svaret!!
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 10:48 #15
behold point selv hvis du selv løste det.

bonedevil, det gælder ikke om at svare hurtigst....
Avatar billede bonedevil Nybegynder
13. september 2005 - 11:10 #16
Nej man han kom med et foslag.. Og du kunne jo godt have virket..
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 11:14 #17
bonedevil man skal ikke have point bare fordi man kom med et forslag, så kan man jo bare komem emd forslaget, sæt din mus i fryseren natten over (det vil jo aldrig nogensinde afhjælpe problemet), hjalp kalp så skal han da seævfølgelig have point, men som kalp selv skrev, så virker det ikke som han brugte kalp´s løsning (hjælp)
Avatar billede screem_brille Novice
20. september 2005 - 12:29 #18
noget feedback ?
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 02:12 #19
madsnielsen5 >> kunne være interessant hvis du meldte dig:)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 13:34 #20
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:13 #21
brug for mere hjælp ?