Avatar billede mc4you Nybegynder
07. september 2005 - 21:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

gratis simpel e-shop

Jeg har brug for en simpel e-shop til at tage mod bestillinger - det skan bare være en meget simpel løsning uden betalngsmodul og andet diller daller.  Den skal blod kunne modtage em ordre og sende en e-mail med ordren.  Den skal være gratis.
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
07. september 2005 - 22:01 #1
lav en shop på jubii, mener det er gratis!
Avatar billede udvikler Nybegynder
07. september 2005 - 22:17 #2
Tror jeg sku ikke du kan få lavet for 30 point.. :)

Koster et par 100 :)
Avatar billede mc4you Nybegynder
13. september 2005 - 22:47 #4
->kalp
ikke til windows server - og gerne mere simpel

-> man skal betale provision af salget til jubii
Avatar billede cybermike Nybegynder
16. september 2005 - 12:18 #5
mc4you: Ring til mig, jeg vil skyde på at jeg kan strikke dig en løsning sammen for omkring 3.000kr , 2871 8217
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. september 2005 - 12:20 #6
Er nede lige pt, men når du kommer op kan du tjekke: www.oscommerce.dk
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
16. september 2005 - 12:42 #7
HVordan fanden kan man være seriøs og flække en shop sammen for 3000,- kr????

Jeg undres hvergang der er nogen der underbyder og dumper prisen. 3000,-  svarer for mit vedkommende til 5 timers udviklings arbejde. Der efter skal der betales skat, og deslige. Jeg er harm, det tager jo væsentligt længere tid at lave/opsætte en webshop.

Kenneth, en udvikler der lever af det!
Avatar billede lippe Nybegynder
17. september 2005 - 15:29 #8
Kenneth Det kan han fordi det er slam kode og fordi der ikke bliver svaret skat/moms af det ;)
Avatar billede mc4you Nybegynder
21. september 2005 - 19:33 #9
Hør her venner - 3000 kr. kunne være et godt bud, da det jo som sagt er en MEGET simpel løsning jeg er ude efter.
Jeg tror nu jeg vælger at bruge OsCommerce www.oscommerce.org - den kender jeg i forvejen - jeg ville meget hellere have haft noget ultra simpelt - men det kender jeg ikke - og det er der åbenbart heller ikke andre der gør.