Avatar billede fab Nybegynder
07. september 2005 - 21:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bevæge movieclip med actionscript

Hej med jer,

jeg skal flytte et movieClip i en blød sinuskurve fra den ene side af min stage til den anden (bredde ca. 500, højde på sinus kurven ca. 200 men gerne random indenfor et interval).

Jeg er super newbie i actionscript, og skal derfor nok have det med skeer.

Jeg har ledt efter en løsning her på eksperten, men de andre issues der kommer ind på bevægelse har jeg ikke kunne finde ud af at bruge til eget formål - derfor vil det være herligt med lidt hjælp.

Venligst,
Fab
Avatar billede fab Nybegynder
07. september 2005 - 22:51 #1
jeg fandt en rigtig god tutorial ting her:

http://proto.layer51.com/d.aspx?f=528

meget elegangt forklaring af det hele.. hurra !
Avatar billede fab Nybegynder
07. september 2005 - 22:51 #2
elegangt = elegant = elefant :)