Avatar billede mhau Nybegynder
07. september 2005 - 16:10 Der er 3 kommentarer

Erfaringer med følgende site

Kan man på nogen måde kontrollere, at et site er troværdigt?

Vil gerne have tjek på dette site:
http://www.clktradingcompany.dk/

Dette site reklamerer med billige MP4-afspillere, og har nogen venner fra klassen, der har en magen ved, men som har givet 2300 for deres, hvorimod man kun skal betale 1.048,75 hos CLK.

Det er følgende produkt, der tales om:
http://www.clktradingcompany.dk/shop/product_info.php?cPath=509&products_id=38555

Med venlig hilsen
Martin Haugaard
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
07. september 2005 - 20:07 #1
Du kan da bare bestille med dankort.. Så dine penge sikret..
Avatar billede blanken Praktikant
07. september 2005 - 23:08 #2
Giver rasmus-madsen ret. Hvis du betaler via dankort kan du altid få banken til at tilbageføre betalingen. Men hvis du betaler via en bankoverførsel og du ikke modtager varen, så er det bare ærgeligt.
Avatar billede mhau Nybegynder
07. september 2005 - 23:09 #3
Tusind tak for jeres svar. Det hjalp mig!