Avatar billede zeppelin Nybegynder
07. september 2005 - 09:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brænder Problem

Hej

Er det muligt at lave en nrg fil om, så den kan brændes med Clone DVD?

I så fald, hvordan?

Tak.. Lasse.
Avatar billede christoffero Nybegynder
07. september 2005 - 09:53 #1
Hej Lasse.

Tror ikke det er muligt at få Clone DVD til at brænde en nrg fil da .nrg er Nero's egen format, så medmindre der findes et smart plugin til Clone DVD tror jeg ikke det kan lade sig gøre ... har i hvertfald ikke set sådan et plugin før. :)
Avatar billede zeppelin Nybegynder
30. september 2006 - 10:58 #2
lukket