Avatar billede basketball Nybegynder
06. september 2005 - 20:17 Der er 6 kommentarer

simpelt vælg script

Hejsa,

Er er der nogen der hjælpe mig med et simpelt vælge script...

Det skal bare være muligt at trykke på tre forskellige kugler, og den der er trykket på forbliver så aktiv på siden..

takker mange gange :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. september 2005 - 21:51 #1
Du kan lave hver kugle som et link, og når der så klikkes på kuglen, så submitter den til egen side og gemmer resultatet i en session.
Avatar billede basketball Nybegynder
06. september 2005 - 23:33 #2
men går det også, hvis man eksempelvis har 10 linier med denne funktion på hver af dem?
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. september 2005 - 08:02 #3
Altså en session gemmer info'en så længe browseren er åben! (eller hvad session_timeout er sat til)
Jeg prøver lige at lave et eksempel.
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. september 2005 - 08:09 #4
Avatar billede basketball Nybegynder
07. september 2005 - 17:06 #5
Det ser super ud, men er lige nødt til at spørge gemmer den "for evigt" denne ændring sådan andre også kan se det? og jeg tror ikke helt jeg kan lurer, hvordan man får eksempelvis denne her til at køre 10 forskellige steder på samme side :/
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. september 2005 - 17:43 #6
10 forskellige steder på din side!
Det gør du ved at teste hvad værdi som ligger i $_SESSION['valg']