Avatar billede p43000mhz Nybegynder
06. september 2005 - 20:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan det passer der ikke r skruer med?!

jeg købte den her chill inovation i søndags og fik den så idag...og jeg er glad og flår den game PSU ud og sætter den nye i og skla til at skrue den fast...men så passer de gamle skruer ike...na tænker jeg...så jeg leder efter medfølgene skruer...men nej...der er ikke skruer med...så vil jeg bare vide om det er sådan med at PSU man køber eller om det bare er mig...jeg kan bare ikke lige regne ud hvor jeg skal få fat i sådanne skruer...
Avatar billede jvnega Nybegynder
06. september 2005 - 20:20 #1
Der burde da meget gerne være skruer med i sådan en lille plastpose!?

Led lige en ekstra gang, måske de er godt gemt ;)

Ellers ,må du lige kontakte firmaet hvor den er købt, og sige der ikke var skruer med, og om de ikke vil være venlige at sende nogle til dig...
De har altid skruer liggende!
Avatar billede p43000mhz Nybegynder
06. september 2005 - 20:32 #2
okay det prøverjeg så...
Avatar billede mrrius Nybegynder
07. september 2005 - 10:56 #3
hvis de ikke er med , så vil jeg tro at du kan få de 3 skruer gratis de fleste computer værksteder , eller må du vel slippe den 1 kr det max kan koste
Avatar billede p43000mhz Nybegynder
07. september 2005 - 12:33 #4
oki :D
Avatar billede mrrius Nybegynder
26. september 2005 - 14:08 #5
:)
Avatar billede p43000mhz Nybegynder
26. september 2005 - 18:43 #6
jaja skal nok