Avatar billede kimhinge Nybegynder
06. september 2005 - 15:30 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nogen der kender et program?

Jeg er på udkig efter et program der kan tæller hvor mange udskrifter jeg laver???

Nogen der kan hjælpe?

Kim
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. september 2005 - 15:36 #1
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. september 2005 - 15:40 #2
ellers: http://www.tucows.com  søg på | print counter  |

der er en roevfuld shareware sikker oså freware hvis du kigger lidt efter
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. september 2005 - 15:48 #3
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. september 2005 - 16:19 #4
Jeg har prøvet denne med rimelig success: http://www.prnwatch.com/

Du skal dog være opmærksom på, at de fleste printmonitorere kun understøtter drivere med almindelige printersprog som PCL, PostScript, CaPSL, EPSL o.s.v.

F.eks. kørte jeg med en Lexmark X215 printer der kører et "GDI" sprog - og det væltede statistikken fuldstændig, da et ensides job blev registreret som 15.000 sider.
Avatar billede kimhinge Nybegynder
06. september 2005 - 16:20 #5
Jeg har fundet et via Tocows.... Meget simpelt!

Tak for hjælpen!
Avatar billede kimhinge Nybegynder
06. september 2005 - 16:21 #6
mobius6 smid et svar
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. september 2005 - 21:08 #7
:]