Avatar billede ackers.tk Nybegynder
06. september 2005 - 14:24 Der er 4 kommentarer

Mp3 fil skal åben browser.

hey derude!

Jeg ville høre om det er muligt at få en mp3 fil til at åbne en browser?

Jeg har lavet nogle musiknumre, som folk henter fra mig af og til, og jeg ville gerne have de også ryger ind på min hjummeside når de vil lytte til mp3 filerne.

håber der er nogen der kender lidt til dette.

Jeg har forsøgt med id3 taget og tilføje url osv. men uden held
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 14:52 #1
tror du skal lave den om til en wma fil eller hvad de nu hedder... og forsøge dig tricket der.. jeg har aldrig prøvet at blive viderstillet til en hjemmeside pga. en mp3 fil, me derimod har jeg med wma.
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
06. september 2005 - 14:53 #2
je nu du sir det har jeg selv oplevet det. spørgsmålet er så bare om hvor faen man gør det i en wma fil...
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 15:27 #3
det er ikke sikkert de gør det i filen, men de anvender måske et program til det..

kommer til at tænke på windows movie maker.. men jeg ved det ikke
Avatar billede jokkejensen Novice
06. september 2005 - 15:46 #4
Det er muligt ved stream at assoicere et billede til streamen i asx filen.... Dette vises så i media afspilleren... eller windows media player

Men ikke i en mp3 HELDIGVIS :)

At komprimere det til en film fylder ofte meget med de gængse codec.. Men jeg mener at quicktime er ret godt til at komprimere billeder der ikke bevæger sig. Men xvid og divx skulle mig bekendt også kun lagre forskellen fra hvert billede, så et billede + mp3 burde ikke fylde voldsomt meget som divx/xvid, men jeg mener at quicktime er meget bedre..