Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. april 2001 - 22:18 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Whitehat nede

Er whitehat nede? - Der skulle oprettes en katagori: Servere: nede?. HeHe...
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. april 2001 - 22:20 #1
Virker her... http://www.whitehat.dk/
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. april 2001 - 22:20 #2
Men er MEGET langsom...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. april 2001 - 22:21 #3
Jeg for:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle Websteder kræver en 128-bit tilslutningssikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert Websted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer

-----
Det er jo nok fordi den er Langsom, at browseren \"giver op\"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2001 - 22:22 #4
Kører fint hurtigt hos mig... :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:28 #5
Den virker ikke her..

Mon de har prob. med deres DNs endnu.. De skulle ellers med deres nye partner have det på plads.

Men du får hvad du betaler for ;o)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. april 2001 - 22:29 #6
Hva bruger i?? Jeg bruger IE 5.0, Jeg prøver lige med Netscape...
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:29 #7
Det har ikke noget med din browser at gøre..
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. april 2001 - 22:31 #8
Det virker sq heller ikke netscape....
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 22:31 #9
Virker fint...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. april 2001 - 22:32 #10
Nej, men jeg har haft problemer med min browser. Og når nogle siger de kan komme ind så....
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:34 #11
Det kan være hvis de har været inde på whitehat indenfor de sidste 24/48 timer.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:34 #12
Hvor mange kan pinge whitehat.dk???
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:37 #13
Lidt at læse.. Selvom det ikke var spm.

http://www.webber.dk/search.asp?cat=172&keyword=whitehat&area=99999

--

DNS opslag hos DK-Host:

Query about whitehat.dk for record types ANY
Finding nameservers for whitehat.dk ...
Query done, 2 answers, status: no error
Found 1 address for ns1.12go.dk
Found 1 address for ns2.12go.dk
Trying server 195.54.81.86 (ns1.12go.dk) ...
Asking zone transfer for whitehat.dk ...
195.54.81.86 (ns1.12go.dk) read answer length: Connection timed out
Nameserver ns1.12go.dk not responding
whitehat.dk AXFR record not found at ns1.12go.dk, try again
Trying server 195.54.81.85 (ns2.12go.dk) ...
Asking zone transfer for whitehat.dk ...
195.54.81.85 (ns2.12go.dk) read answer length: Connection timed out
Nameserver ns2.12go.dk not responding
whitehat.dk AXFR record not found at ns2.12go.dk, try again
No nameservers for whitehat.dk responded
Avatar billede xzxzx Nybegynder
14. april 2001 - 22:41 #14
Når, jeg kan jo ikke dele et Point.....
Avatar billede giggs11 Nybegynder
14. april 2001 - 22:46 #15
Det virker bare ikke for tiden, DE ER NEDE!

                    ...SLUT...
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:46 #16
Tak for det hele point.

Du kan dog acceptere flere personer.. Systemet deler så det ene point blandt os accepteret ;o)

Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:47 #17
giggs11> Noget du lige ved?
Avatar billede giggs11 Nybegynder
14. april 2001 - 22:49 #18
Næ... Men det er jo klart.
Virker siden ikke hos nogen af os, og vi er jo et par stykker, mon så ikke Whitehat.dk er nede?

Bare en tanke fra en |-NeWBiE-|
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 22:51 #19
giggs11> Jeg kan ikke pinge den og det lille dns opslag taler godt for det.

Men spm. var om du vidste hvorfor, men det gør du så ikke..

Slutter her.

Avatar billede giggs11 Nybegynder
14. april 2001 - 22:56 #20
Jeg kan ikke give dig andet en ret!

Et ærligt svar er nok: \"Whitehat.dk har problemer med deres site.\"
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 23:02 #21
Giggs11> De skrev at de have haft prob. med deres DNS leverandør, men at de den 6/4 (mener jeg).. Have fået en ny og der nu ville være orden.

Men det er nok opstartsprob.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:07 #22
Jeg kan da godt både komme ind på siden, og pinge den...?!?
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 23:12 #23
Underligt..

Jeg kan ingen af delene.. og dns opslag hos DK siger:

No nameservers for whitehat.dk responded
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. april 2001 - 00:40 #24
Jeg kom fint ind tidligere og det virker stadig ganske fint hos mig.. http://www.whitehat.dk/nikolajdu/