Avatar billede maxer Nybegynder
05. september 2005 - 22:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

V: WoW guild portal

Hej!

Ville lige høre hvad eksperterne har af konstruktiv kritik til mig. Har spurgt andre steder, men der har folk bare stemt på sitet uden at gi en begrundelse... håber I vil det.

Tak tak
Avatar billede plazm Nybegynder
05. september 2005 - 22:43 #1
hvilken side ?
Avatar billede maxer Nybegynder
05. september 2005 - 22:44 #2
LOL hehe sorry! http://wow.ascih.com
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. september 2005 - 23:01 #3
Rent grafisk synes jeg siden er meget flot.

Siden er rolig at kigge på og det er let at overskue strukturen i det. Så på det rent grafiske plan er siden et rigtig godt stykke arbejde.

Rent tekstmæssigt kunne man godt ønske en lidt større font.

Menuen i toppen er meget smal og kunne godt være større således den er nemmere at få æje på.

Alt i alt vil jeg sige at det er et gost stykke arbejde du godt kan være bekendt. Det er kun på den mere brugervenlige side der godt kunne ønskes lidt mere (med hensyn til font, menu størrelse) ellers er der ihvertfald ikke noget negativt at komme med.

-keep up the good work!

//foxmulder58
Avatar billede maxer Nybegynder
05. september 2005 - 23:13 #4
tak ska' du ha'...! hmm, jo menuen skulle måske laves mere markant. Det skal jeg kigge på...!

Tak
Avatar billede maxer Nybegynder
05. september 2005 - 23:41 #5
andre må stadig gerne komme med lidt konstruktiv kritik....!
Avatar billede bartz Praktikant
05. september 2005 - 23:47 #6
Menuerne helst lidt anderledes lidt større og andet font, og de der boxe hvor man kan skrive i search osv skal være lidt mere markante der flyder nærmest i baggrundet, ellers en perfekt hjemmesiden, meget meget pænt grafisk nem og overskuelig lige til øjet.
Avatar billede maxer Nybegynder
05. september 2005 - 23:56 #7
Yep, går igang med menuerne når jeg engang får tid...!

Mener du selve den kasse hvor man skriver i, eller de kasser der er rundt om al teksten osv. ?
Avatar billede bartz Praktikant
06. september 2005 - 00:19 #8
Mener selve kasserne man skriver i.
Avatar billede maxer Nybegynder
06. september 2005 - 10:06 #9
okay. har lige ændret det så de er lysere, er det bedre?
Avatar billede bartz Praktikant
06. september 2005 - 10:54 #10
En smule mere lysere hvis det kan gøres og så lige få de der rammer mere markeret evt ved at gøre dem en smule tykkere.
Avatar billede maxer Nybegynder
06. september 2005 - 12:20 #11
hvis de bliver lysere er de hvide...! så jeg tror jeg holder det her.

Det er ikke meningen at andre end den nederste kant skal være specielt fremtræden, men nu er de alle 4 blevet lidt mørkere, så de er nemmere at se, men det bliver ikke pænt hvis de er tykkere
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
07. september 2005 - 14:52 #12
Siden er flot laver grafisk, men har nogle mangler.

Hvis man kører musen over menu punkterke i Firefox er det lige meget hvor i feltet musen er så hilites det, min i IE skal man markere teksten.
Avatar billede maxer Nybegynder
07. september 2005 - 21:07 #13
yep, har opdaget det, hurra for IE...!
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:09 #14
Hey det må muligvis på tide at få lukket dette spørgsmål!!!
Avatar billede maxer Nybegynder
28. oktober 2005 - 23:48 #15
okay