Avatar billede webdancer Nybegynder
05. september 2005 - 18:24 Der er 12 kommentarer

udskiftning af grafikkort i bærbar pc?

Hvis man har en bærbar pc med særskilt skærmkort f.eks.acer 5021,og vil opgradere det til f.eks. x800 el. x850 kan det lade sig gøre og evt. hvor kan man få det gjort omkring københavn
Avatar billede huset Praktikant
05. september 2005 - 18:36 #1
Kan ikke lade sig gøre. For det andet findes de grafikkort slet ikke til laptops
Avatar billede huset Praktikant
05. september 2005 - 18:37 #2
Kan se du er ny, men er du færdig med dette http://www.eksperten.dk/spm/640643 så husk at lukke det igen
Avatar billede webdancer Nybegynder
09. september 2005 - 12:38 #3
jeg ved ikke hvor opdateret du er i emnet, men jeg har mødt 2 forskellige labtops med disse skærmkort, så findes må de jo...
Avatar billede huset Praktikant
10. september 2005 - 06:45 #4
Jeg ejer dette site http://laptopworld.dk/ så noget kender jeg jo til området *G*

Kortene du nævner er også til desktop.
Avatar billede webdancer Nybegynder
12. september 2005 - 13:09 #5
Okay!
Jeg gir mig en kende *GG* så er du da manden der skal sammen sætte en labtop til mig med alle de ønsker jeg har...
Jeg søger en 64 bit athlon Turion, min.40 GB god harddisk, 15tommer lcd skærm, dvd brænder og afspiller/combidrev, supergodt grafikkort til både film spil og lektier, trådløst hurtigt netværk,min. 1 GB ram, lynhurtig bluetooth mouse. hvad ska det koste mig
Avatar billede huset Praktikant
14. september 2005 - 18:22 #6
Avatar billede huset Praktikant
24. september 2005 - 09:28 #7
Har du fået en smule tid til at kaste feedback her eller lukke spørgsmålet!
Avatar billede webdancer Nybegynder
24. september 2005 - 17:08 #8
spg lukkes
Avatar billede huset Praktikant
30. november 2005 - 15:03 #9
Har du fået en smule tid til at kaste feedback her eller lukke spørgsmålet!
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 08:55 #10
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:28 #11
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:36 #12
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!