Avatar billede jonas112 Nybegynder
05. september 2005 - 15:35 Der er 2 kommentarer

Valve Hammer, hvordan tester jeg en bane ?

hej, jeg har 2 sporgsmaal omkring valve hammer

1.jeg er lige blevet faerdig med at lave en Cs map i Valve hammer, men jeg ved ikke hvordan jeg tester den, altsaa saa jeg selv kan prove den, nogen der kan hjaelpe mig med det?

2. hvordan laver jeg et respawn point ? (det sted man kober osv.)

Hilsen jonas

ps. i er velkommen til at stille sporgsmaal, og som i kan se kan jeg ikk skive de siste bogstaver i alfabetet..hehe ae,o,aa
Avatar billede mjallo Nybegynder
12. september 2005 - 08:55 #1
1. du skal render dit man ud først, derefter skal filerne ligges ind i din map-mappe og du vil kunne vælge mappet under opstart.

2. nu er det jo en 4-5 år siden jeg mappede, så jeg er ærlig tal så rusten at jeg ikke lige kan guide dig gennem.
Men det er simpelt nok , du skal finde værktøjet og så klikker du bare hvor du vil have folk skal respawne.
Avatar billede jonas112 Nybegynder
12. september 2005 - 13:01 #2
ja men hvad er det for et værktøj jeg skal bruge til det....