Avatar billede cocioman Nybegynder
04. september 2005 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Driver til webcam

Jeg er den heldige ejer af et Typhoon Webshot II USB webcam, men smart som jeg er har jeg smidt cd'en med driveren væk, så nu står det bare og samler støv på hylden, jeg ville gerne vide om nogle af folket derude havde en tilgængelig driver til det?

Tak på forhånd
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
04. september 2005 - 21:33 #1
kan ikke linke direkte til siden, men lav en search i toppen på
Typhoon Webshot II USB webcam

http://www.anubisline.com
Avatar billede cocioman Nybegynder
04. september 2005 - 21:46 #2
Glemte vidst at sige det er et Anubis - så er det slået på plads :)
Avatar billede hejjegheddercasper Nybegynder
09. september 2005 - 12:52 #3