Avatar billede alivedk Nybegynder
04. september 2005 - 20:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billed gallery - fejl

Jeg har mixet et billed gallery med password kontrol sammen, fra lidt blandet kode. Det hele funger også fint, lige indtil filstørrelsen (enten x,y størrelse el. selve filstørrelsen) stiger over en vis grænse. Eks. virker det hele fint indtil jeg uploader billeder i 1600-1200.

Da hele galleriet fylder en smule kode har jeg pakket det og lagt det op. Desuden kan det ses i funktion på http://billeder.bergsorensen.dk  - sørensen/sørensen som login. Det er de nye 2005 mapper som der er problemer med.

Hele galleriet kan findes her: www.bergsorensen.dk/image.zip

200 point til den som kan finde en løsning - er selv ved at være godt træt af det .. og har brugt en del timer på fejlsøgning! :(
Avatar billede coderdk Praktikant
04. september 2005 - 20:48 #1
Hvilken fejl får du? Du skal nok ændre memory limit i PHP, max upload size osv.
Avatar billede skau Nybegynder
04. september 2005 - 20:59 #2
fejlen ser sikkert ud lidt ala Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted
(Et gæt)
Det er fordiu du har brugt al den hukommelse der må bruges per session
værdien sættes i php.ini (memory_limit)
Avatar billede alivedk Nybegynder
04. september 2005 - 21:34 #3
Får ikke en direkte fejl..

Når sciptet skal autogenerere thumbnails genererer den ikke nogen! (se http://billeder.bergsorensen.dk 2005 folderne!)

El. prøv selv men scriptet som liggeri zip filen! ://
Avatar billede alivedk Nybegynder
05. september 2005 - 14:25 #4
Hvis jeg resizer billederne ned til 1280*9.. så er der ingen problemer.. det er fandme underligt !