Avatar billede blopper Nybegynder
04. september 2005 - 18:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

com prob.

har lige været hos mine forældre og skulle lave deres puter, men den vil slet ikke starte op, ka høre når jeg trykker på power-knappen at der kommer lissom en statisk lyd men der sker ikke noget, der er lys i standby lampen, men den starter ikke op, heller ikke bare i 2 sek og blæser på cpu rør sig heller ikke.
Duron 1300 cpu
asrock K7VT6-C bundkort
256 kingston pc2100 ddr
riva tnt2 grafikkort
Q-tec ADT-350 Watt strømforsygning

har prøvet med kun grafikkort, harddisk og ram sat i, noge der har nogen ide til hvad det ka være?
Avatar billede blopper Nybegynder
04. september 2005 - 19:22 #1
forresten bundkort og strømforsygning er sprit nyt
Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. september 2005 - 13:07 #2
Der er flere ting du kan prøve, for at se om der er liv i CPU'en. Prøv at tage Grafik kortet ud af maskinen, så skal højtaleren bippe, eller prøv at fjerne alt memory, igen skal højtaleren bippe, alt dette skal ske ved hjælp af CPU'en i dens såkaldte POST, kan den ingen af delene, så tror jeg desværre at CPU'en er død
Avatar billede blopper Nybegynder
07. september 2005 - 10:36 #3
har fået liv i den igen, ved sq ikke lige hvad der var galt :)
Avatar billede silvershadow Nybegynder
07. september 2005 - 10:45 #4
Magic touch
Anyway takker for point