Avatar billede craft Nybegynder
04. september 2005 - 17:45 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Single-jewel cases til cd'er - hvor?

Jeg skal bruge ca. 10 styks jewel cases i single format, altså den form, jewel casen er, når cd'en er en single. Altså tyndere end normale jewel cases. Det er ikke slimcases. Jeg skal bruge PRÆCIS de "cd-holdere", som man får, når man køber en single-cd.

Hvor kan man købe dem - på nettet eller andre steder? Det gør ikke så meget, om der 2, 5, 10 eller 20 i en pakke.
Avatar billede pimboli31 Nybegynder
04. september 2005 - 19:33 #1
Jeg var heldig at finde nogle i Rema1000 på et tidspunkt. Tror jeg gav 15,- for 5 stk. Så det er nemmest at holde øjnene åbne i de mindre detailbutikker - de har tit sådan nogle gode tilbud.
Avatar billede craft Nybegynder
04. september 2005 - 19:42 #2
Har du ingen links til nogle hjemmesider hvor de sælger dem? For jeg skal bruge dem inden for kort tid.
Avatar billede craft Nybegynder
04. september 2005 - 20:00 #3
Altså, det, jeg leder efter, er sådan én her, bare hvor det hele er gennemsigtigt:

http://www.jaydisc-lx2.de/german/images/big/8cmjewelcaseblack.jpg
Avatar billede edvardj Novice
04. september 2005 - 20:26 #4
EDB butikker eller  køb og salg DE har helt sikkert
Avatar billede edvardj Novice
04. september 2005 - 20:27 #5
kom lige i tanke om jeg har ca 150 farvede og blanke som du søger dem købte jeg i en boghandel  prøv der :-)
Avatar billede edvardj Novice
04. september 2005 - 20:28 #6
jeg har købt præcis dem du søger i en boghandel
Avatar billede milter Ekspert
04. september 2005 - 23:38 #7
....eller det her:

100stk. Tomme jewelcase 10mm, pris 129 kr + fragt.

Fundet her under "CD-tilbehør":

http://billigmedien.de/shop/
Avatar billede milter Ekspert
04. september 2005 - 23:40 #8
.... men så mange har du måske ikke brug for :)
Avatar billede craft Nybegynder
06. september 2005 - 21:57 #9
Det er ikke dem, jeg leder efter.

Nå, det ser ud til, jeg bliver nødt til at kigge mig omkring. Tak for hjælpen alle.