Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 16:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fra MySQL til Access

Hejsa,

Jeg har fundet en gratis shop på nettet, som jeg godt kunne tænke mig at bruge, Men jeg har bare det problem at shoppen køre over en Access database, jeg har b-one.dk som min webhotel udbyder, og de tilbyder desværre kun MySQL så mit spørsmål er om det er muligt at lave den til at den køre over en mysql database istedet?

Eller er der evt. nogle der kender en anden god shop, som køre via MySQL?

Tak på forhånd
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 16:28 #1
ups... Der skulle have stået "til MySQL fra Access" i overskreften..
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 16:31 #2
aah damn, glemte også lige at sige at den kan downloades her: http://www.rene-graff.dk/Webshoppen.zip

Så skulle det være det hele:)
Avatar billede cpufan Juniormester
04. september 2005 - 18:12 #3
det er muligt at lave den om.....
du kan åbne din access-db som følger med shoppen,
der kan du jo se hvilke tabeller og kolonner der er oprettet.
opret de samme i b-one's mysql'db
og ændr' så connection-string i shoppen - så kører det temmelig sikkert.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 19:16 #4
har ikke så meget forstand på det...er det ikke noget du har lyst til at få til at køre...for de 200 point?
Avatar billede cpufan Juniormester
04. september 2005 - 19:43 #5
nej tak
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 19:46 #6
okay...nogle der vil hjælpe mig???
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2005 - 19:51 #7
Hvad med at bruge oscommerece ? Den er baseret på PHP og MySQL
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 21:17 #8
aah syntes det design er lidt rodet...kan det godt fåes på dansk?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 21:20 #9
og er der ikke reklame på siden så
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2005 - 22:02 #10
Dansk kan så vidt jeg ved fåes.

Reklamer, kun hvis du selv smider det på.
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2005 - 22:45 #11
rene_graff -> Hvis du vil se et test site har jeg lige lavet, men smid din email.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
04. september 2005 - 22:49 #12
jo tak

mail: rene@rene-graff.dk
Avatar billede rene_graff Nybegynder
06. september 2005 - 15:51 #13
i kan svare her og få point,http://www.eksperten.dk/spm/645829
Avatar billede cpufan Juniormester
06. september 2005 - 16:08 #14
du kan jo også køre med den access-db, du skal så bare uploade db'en,
og bagefter få b-one til at sætte skriverettigheder på den mappe hvor db'en ligger i.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
06. september 2005 - 16:25 #15
også, men nu er jeg slet ikke intereseret i den - for som du kan læse her http://www.eksperten.dk/spm/645829 mangler jeg hjælp til oscermmers
Avatar billede rene_graff Nybegynder
05. juli 2006 - 14:45 #16
lukker