Avatar billede peter_ost Nybegynder
04. september 2005 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til digital kamera.

Mit digitale videokamera er stykker! Tror jeg da. Jeg kan godt tænde for det og sætte det til at optage.. Men når jeg så skal afspille det jeg vil optage sker der intet på displayet! Og jeg kan heller ikke importere til computeren!!!! JEg kan heller ikke afspille gamle bånd med gamle optagelser!

Please hjælp! Skulle have været ude og optage idag!

Mvh Peter_ost!!
04. september 2005 - 13:31 #1
Hvad er det for et kamera?

Kan du høre/se om tromlen (videohovedet), og båndet kører, når du afspiller?
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2005 - 11:58 #2
fandt selv uda f denne her.