Avatar billede migduvednok Nybegynder
03. september 2005 - 23:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Flash menu, materiale haves, 150kr

Jeg skal lave en menu, men med mine nybegynder-evner indenfor flash vil det tage en evighed - derfor vil jeg give 150,- hvis du vil lave det for mig: er du god til Flash vil det tage max en time, jeg har materialet, du skal bare sætte det sammen.

Menuen skal være 16 billeder under hinanden der hver skifter når musen er henover dem (og hvis muligt bliver "inverted" eller sort/hvide når der trykkes på den) og som linker til en webadresse når der trykkes på dem. (linket ændrer jeg senere til det endelige)

I hjemmesidefor3000kroner.1go.dk/skallavestilmenu.zip er materialet til menuen og instruktioner. Du kan jo kigge det inden du siger om du vil tage opgaven.

Jeg kan nåes på emailtilmikkel@yahoo.dk
Avatar billede flashers Nybegynder
04. september 2005 - 09:59 #1
skal lige høre hvilket af de to billeder du vil have der skal bruges ved onclick, om det er selve billedet med personer på der skal blive sort /hvid eller det er det med teksten på der skal blive sort / hvid
Avatar billede migduvednok Nybegynder
04. september 2005 - 10:30 #2
altså HVIS det kan lade sig gøre, tænkte jeg at det med teksten (dem der hedder noget med 2, for det er jo dem der er synlige når musen er over) kunne blive sort og hvid eller inverteret eller noget.

Mouse out: billede 1
mouse over: billede 2
(evt. on click: billede 2 som sort/hvid, bagefter skal den vende tilbage til den af de andre to tilstande der nu passer)
Avatar billede flashers Nybegynder
04. september 2005 - 11:00 #3
Oki har ikke lavet det hele men noget i denne stil
http://www.xplozion.dk/noget.html
Avatar billede migduvednok Nybegynder
04. september 2005 - 11:18 #4
1: opstillingen er god

2: kig igen på "eksempel": bemærk at skiftet "fader" hurtigt over i hinanden, det er ikke bare en button hvor statesne er fyldt ud (som jeg gætter på at du har lavet det)
Pointen er jo at skiftet ved mouseover/out ikke ser så abrupt/hårdt ud, men blødt fader over i hinanden - den fader bare hurtigt. se eksemplet.

3: de enkelte menupunkter må kun blive sort-hvide i det korte øjeblik at museknappen trykkes ned, bagefter skal den vende tilbage til billede et eller to.
Avatar billede flashers Nybegynder
04. september 2005 - 22:10 #5
http://www.xplozion.dk/knapp.html

Sådan ved ikke om hastigheden skal op
Avatar billede migduvednok Nybegynder
04. september 2005 - 23:19 #6
JAAAA!!!!!! Præcis!! :-D
Avatar billede flashers Nybegynder
04. september 2005 - 23:32 #7
ok laver det lige og sender det til dig
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. september 2005 - 18:38 #8
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. september 2005 - 15:16 #9
hvorfor laver du det 2 gange?
Avatar billede migduvednok Nybegynder
06. september 2005 - 22:01 #10
ikke to gange - fordi jeg af en eller anden grund fucker det op før eller siden - jeg KAN ikke lave dem alle sammen så det virker. Enten er det en actionscript henvisning jeg misser eller knappen bliver ikke kopieret rigtigt eller noget andet.
Dit eksempel var ellers fedt nok, det er bare mig der er dum tror jeg. ;-(
Avatar billede migduvednok Nybegynder
06. september 2005 - 22:01 #11
lukket