Avatar billede cruetrue Nybegynder
03. september 2005 - 21:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at få vist mit CD-drev

Hej,

Af en eller anden grund bliver mit CD-drev/brænder ikke vist på min Znote 6515WD. Det har før været vist.
Når jeg sætter en CD i drevet, kan jeg høre det gå i gang - og larmen fortsætter derefter, men stadig uden at drevet kommer frem under Denne computer.
Jeg har også forsøgt at tjekke AIDA32, som heller ikke finder nogen optiske drev.

Forslag?
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 22:00 #1
kan du se den i enhedshåndteringen?
Avatar billede cruetrue Nybegynder
03. september 2005 - 22:01 #2
Under "Diskdrev" ser jeg kun de 2 harddiske, som jeg har - men ikke mit CD-drev.
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 22:04 #3
kan du se det i BIOS?
Avatar billede bartz Praktikant
03. september 2005 - 22:16 #4
Hvis Aida enhedshåndteringer eller bios ikke kan finde dit drev så skal du sende din zepto tilbage.. må være løs stik eller ligende og det skal du ikke pille ved.
Avatar billede cruetrue Nybegynder
03. september 2005 - 22:17 #5
Jeg har ingen anelse om, hvorfor det virker nu - men efter at have rebootet uden en CD i drevet, virker det nu igen.

Ellers tak for hjælpen
Avatar billede bartz Praktikant
03. september 2005 - 22:36 #6
Okai, men hvis det sker igen så er jeg næsten sikker på løs stik eller ligende.